En sevmediğin huy ne? İnsanların sana karşı ne yaptığını görürsen dellenirsin?
Benim en sevmediğim şey izlenmek. Biri beni izleyince sinir oluyorum.

23 Ocak 2023 // 22.15
En sevmediğin huy ne? İnsanların sana karşı ne yaptığını görürsen dellenirsin?
Benim en sevmediğim şey izlenmek. Biri beni izleyince sinir oluyorum.

23 Ocak 2023 // 22.15
Zaten yaptığım işi yapmamı söyleyenler oluyor ya, deliriyorum. Masayı topluyorum, elimde bez silicem.. Annem diyor ki onu götür de masayı sil. Ayy deli oluyorum ya
Sonra kasiklari dağıtıyorum ekmekleri koyuyorum, annem ordan yine çorbaları koy demeye başlıyor. Zaten kaşığı ekmeği dağıtıp çorba koyacam.. Deli oluyorum bana yapacağım iş söylenince
Ayh evet bende. Bırakıp bakıyorum söyleyen. Yapmayı da kesiyorum. Hayır görüyorsun zaten neden bir daha diyorsun ki yani
Valla bende bırakıp gidiyom, delirtiyolar adamı
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Hayatta olup biten her şeyin en kötüsüne odaklanmış insanlara " peki o zaman hadi susup çözüm üretmek için düşünelim" dediğimde nedense herkes bir anda dağılıp yok oluyorlar!! ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Bu da çok sinir bozucu be çözüm üretmeye gelince kaçıyor herkes
Doğrudur 😎
Bende izlenmeyi ve baskı altında kalmayı hiç sevmem. Mesela yemek yerken geliyor ne yiyorsun diye tepemde dikiliyor. Yemek yiyoz işte ne dikiliyon
vhbhvb he yaa bir de bir yere gelince geldin mi demelerii yok gelmeden yoldayım hala ruhumu gönderdim
Onu bende diyorum bazen takılmak için falan
Sinir bozucu bir şey ama bariz yani sormak saçma
Saygısızlık yaparsa deliririm..
Cevap
4Cevap
Haksızlık yapılırsa
Saygısızlık yaparsa, iyi niyetimi suistimal ederse, sürekli yalan söylerse, arkamdan iş çevirirse, ikiyüzlülük yaparsa, beni kullanmaya çalışırsa diğer tarafımı görür 🙄
Ka. hpeliğe deliriyorum. Bu geniş bir tabir ama olsun.
Hedefimi hayallerimi anlatsam küçümseler eğer işte o zaman deliriyorum
O da çok sinir bozucu be
Saygısızlık.
Katlanamam ben de
En nefret ettiğim şeydir.
Kibirli insan
Sıradanlaştırmaları.
Sigara
Anaa sadece bu mu
Çok var da bu geldi aklıma
Hee ben de sadece bu sandım
5 yaşındaki çocuk diyeceğim ama çocuğa hakaret olacak,
Hala kocaman yaşi başıyla ağız dalaşına giren insandan da nefret ederim neyseki kes diyince susuyorlar xd
+1 harbiden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?