Sürekli mesajlaşmak/konuşmak sizi soğutur mu, sıkılır mısınız?

İletişimde olmanın bir süresi olmalı mı?

Bir de bu insanlar bu kadar konuşacak konuyu nerden buluyorlar ben bulamıyorum. Sıkıcı birisiyim sanırsam lkskld 💆‍♂️

Sürekli mesajlaşmak/konuşmak sizi soğutur mu, sıkılır mısınız?
Sürekli mesajlaşmak/konuşmak sizi soğutur mu, sıkılır mısınız?
Cevapla