Siz hangi yaşınızdan memnun kalmadınız, neden?

30 yaşımdan hiç ama hiç memnun değilim, sürekli bir yerim ağrıyor, kafam hep dağınık , kaybolmuş hissediyorum , uyku düzenim yok, hiçbir şeyi kabullenemiyorum ama degistirecek halim, motivasyonum da yok, sadece yatmak ve hiç kimseyle muhatap olmamak, hicbirseyle ugrasmamak istiyorum

Siz hangi yaşınızdan memnun kalmadınız, neden?
Cevapla