Merhabalar Herkese 🌸

Her cumartesi akşamı istisnasız yaptığınız bir şey var mı?
Merhabalar Herkese 🌸

Her cumartesi akşamı istisnasız yaptığınız bir şey var mı?
Cumartesi akşamına özel geç yatarım 😅 ama bir kaç gündür iki gibi yatıyorum cumartesi karşılaması mı yaptım nedir! Onun dışında hayır yok klasiğim bu gece için
Cumartesi akşamım her zaman olduğu gibi, şekersiz kola veya kahve içiyorum. eskiden film ve dizi izlerdim mutlaka ya da oyun oyardım. siteye sık girmeye başladığımdan veri sitede oluyorum genelde
Cevap
12Cevap
Duruma göre değişiyor. Fakat genelde kafama göre takılmayı tercih ederim.
Değişiyor klasiğim yok maalesef. Bir bakmışsın çok yoğun olup haftasonunu eve kapalı geçiriyorum, bir bakmışsın dışarıda sabahlıyorum.
Ben günleri free yaşıyorum. Hafta sonu gidim de eglenim kafasında degilim, ne zaman müsaitsen ya da arkadaşlarım ne zaman müsaitse ozaman.
Eskiden olurdu abur cubur gecesiydi gec saatlere kadar tıkınırdık ama şimdilerde yok kafaya estiği gibi geçiyor
Televizyon izlemek, sitede takılmak arada da oyun oynamak nolsun
Genelde arkadaşlarla veya aileyle beraber vakit geçirmek
Klasiğim yok farklılık yaratanlardanım.
Gönül Dağı dizi izlemek.
Finaller bitti. Artık kafa dinleme zamanı
Hayır yok
Çoğu zaman değişiyor
Maalesef var
Nedir?
Boşverin :(
Peki :/
Dizi
Uyumak 🤣
Fifa oynamak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?