Huzursuz ve üzgünken maalesef ki olumlu hayaller kuramıyorum hayal de kurmak istemiyorum kendimi dinleyip bu olumsuz durumdan çıkmak için elimden geleni yapıyorum üzgünken hayal kurup hayallerimi de üzgün yapmak istemiyorum
Keşke huzursuz olduğum anda bile, kurduğum hayalden zevk alabilseydim. Maalesef çok sık duyguları ile hareket eden biri olduğum için, huzursuz olduğum an hayal, heyecana dair hiç bir şey olmuyor..
Edemiyorum o durumdayken. Çünkü alarm veren bi durumda iken zihnim, ne okuduğumu anlayabilirim nede izlediğim bi şeyi anlarım. Zihin der ki önce git hallet gel o işi sonra rahat bırakayım zihnimi.