Herşeyden herkesten sıkıldığınızda tükenmişlik sendromu yaşadığınızda ne yapardınız?

İçinizde hiç böyle daralma hissi bunalma hissi oluyor mu? Herşeyden herkesten uzaklaştığınız tukendiginizi hissettiginiz oluyor mu? Oluyorsa bu durumda ne yapıyorsunuz?
Herşeyden herkesten sıkıldığınızda tükenmişlik sendromu yaşadığınızda ne yapardınız?
Cevapla