
Sizden görsellik, ün, maddiyat, ahlak, eğitim vs. her yönden göz alıcı birini bulmuş..

Sizden görsellik, ün, maddiyat, ahlak, eğitim vs. her yönden göz alıcı birini bulmuş..
Benden daha iyisini tabi ki bulabilir, ama önemli olan bana aşık olması. yani sonuçta benden yakışıklısını benden zenginini benden kültürlüsünü bulabilir ama benden daha çok sevenini bulamaz.
Cevap
5Cevap
Eski sevgilim adına mutlu olurum. Ben mutlu edemedim onu başkası etsin. Ama kötü ayrıldığım biri olsaydı, aldatılsaydım vs. o zaman kıskançlıktan ziyade sinir olurdum.
Benden isterse 5 kat güzel, alımlı, eğitlimli vs vs iyi birini bulsun zerre kıskanmam, sadece bir başkasını sevebilmiş oluşuna üzülürüm
Eski sevgilim çok iyi bir kızdı. Bazı kusurları vardı ama kim kusursuz ki? Benden kat kat iyileriyle birlikte olsun. Kıskanmam.
Hangi konuda benden iyi ama? 🤔 Yalancılık, karaktersizlik bu konuda elime su dökerler ama kıskanmam aksi çok mutlu olurum 🤣🤣🤣
Bulsun.. çok da sevsin.. sevgi zaten zamanla azalarak biter.. beni unutamayacagini biliyorum ya buda bana yeter 😊
bulamayacağına eminim desem hiç sanmıyorum bir kere rast gelebileceği bir şanstım!
Niyetini anlamış olup kurtulduğum için sevinirim
Takılmam çünkü eski ben birisi için eski diyorsam gerçekten içimde hiçbir şey kalmamıştır.
Gram kıskanmam. Benden uzakta olsun da isterse Adriana Lima ile evlensin
Bitmiş gitmiş neden kıskanayım mutluluklar dilerim sadece
%70 olur tühh bee 🤣 yumurta gibi çocuğu kaçırdım derim 🤣
Dünü dünde bırakırım. Benden gitmiş ise kendi bilir.
Kıskanmam çok sevseydim onunla değil benimle olurdu zaten eski eskide kaldı
İlk başta çok kıskanıp rahatsız olurum ama sonrasında eski sevgilimin karakteri ve yaptığı şeyler aklıma gelince sevinirim 😂bu hataya sadece ben düşmedim benden daha iyileri de düşmüş diye sevinirim
Benimle olmayan birini kıskanmam önemli değil hayırlı olsun iyiymiş der geçerim
Eski sevgilinin ne yaptığı umrumda değil.
Ayrılalı ne kadar olduğuna da bağlı şimdi. Uzun süre geçtiyse 0. Allah sahibine bağışlasın mutlu olsun. Pozitif/negatif herhangi bir şey hissetmem
Benim için bir anlam ifade etmezdi
Benden daha iyisi yok. 😂
Banane ya ne sik yerse yesin benden uzak olsun
%15000 kadar yolu var
Kıskanmam tebrik ederim.
Geçtik artık bunları umurumda bile olmaz.
Hâlâ ona karşı birşeyler hissediyorsam%100olur
Adı üstünde eski fesatlık yapmayın
Eski eskide kalmıştır ve umursamam.
Eski sevgilim umurumda olmaz
umrumda olmaz
Eski sevgilimle ilgilenmiyorum
%100
Ne hali varsa görsün
Yükselir
Hic olmaz
Kıskanmam
Umurumda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?