Kişilik & Karakter Yağmurda işe giderken inatla şemsiye almayanların sebebi nedir? trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kedi gibi ıslanmak hoşlarına mı gidiyor? Küçücük şemsiyeyi tutmaya mı üşeniyorlar? Kafamda deli sorular... Yağmurda işe giderken inatla şemsiye almayanların sebebi nedir? Cevapla İş Soruları Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et
_Maidetta_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı. Hayatım boyunca şemşiye hiç kullanmadım. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Belki yağmuru seviyorlardır. 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Şemsiye taşımak zor geliyor.. Ben de sevmiyorum o yüzden.. 0 0 Yorumla
çirkinkalplinsan Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Bazı insanlar yağmuru hisseder, bazıları da sadece yağmurda ıslanır. Yağmuru hissetmeyenler bilemez bu hissi. İnsana verdiği huzuru ve mutluluğu ¢ 0 0 Yorumla
KayıpPsikopat_2 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Yağmuru sevmeleri ıslanmayı o kokuyu hissetmek istemeleri hep yaptığım şey olduğu için 0 0 Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Sabahında 6 sında üç kuruş için kalkan adamın şemsiye neyine 0 0 Yorumla
zeyyolliiçeee Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 52% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 673 cevap paylaştı. Minik şemsiyemi bulamıyorum büyüğünü de elimde taşımak istemeyip ıslanmayı tercih ediyorum. 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yağmuru seviyor Islanmayı ki doğa candır 😊🌧️ 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Islanmak hoşlarına gidiyordur 0 0 Yorumla
Edebikişilik Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Sırılsıklam olsam da şemsiye tutmam 0 0 Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. ben şemsiye taşımayı sevmiyorum :D 0 0 Yorumla
97Kerim97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı. Islanmak çok keyifli 0 0 Yorumla
hadihemengidelim Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 94% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Tembellik. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayatım boyunca şemşiye hiç kullanmadım.
Belki yağmuru seviyorlardır.
Şemsiye taşımak zor geliyor.. Ben de sevmiyorum o yüzden..
Bazı insanlar yağmuru hisseder, bazıları da sadece yağmurda ıslanır. Yağmuru hissetmeyenler bilemez bu hissi. İnsana verdiği huzuru ve mutluluğu ¢
Yağmuru sevmeleri ıslanmayı o kokuyu hissetmek istemeleri hep yaptığım şey olduğu için
Sabahında 6 sında üç kuruş için kalkan adamın şemsiye neyine
Minik şemsiyemi bulamıyorum büyüğünü de elimde taşımak istemeyip ıslanmayı tercih ediyorum.
Yağmuru seviyor Islanmayı ki doğa candır 😊🌧️
Sevmiyorum şemsiyeyi
Islanmak hoşlarına gidiyordur
Yağmurda ıslanmayı seviyorlardır
Sırılsıklam olsam da şemsiye tutmam
ben şemsiye taşımayı sevmiyorum :D
Yalnızlık sendromu
Islanmak çok keyifli
Tembellik.
Yağmuru seviyoruz :D