Ben dünyaya kedi sevmek için gelmişim. 
Kime miyavlıyorsan ona aitsin.. 🦁


Yardım etmek için geldim. Bu arabanın altında kalmaktan son anda kurtardığım bir kedide olabilir. Poşetlerini taşıdığım bir teyze de. Hissediyorum ki ben bir kahramanım.
Cevap
39Cevap
Çocuklarıma iyi bir anne olmak için geldim.
Ben dünyaya sadece izlemek için gelmişim..
Sevmeyi bilmeyen oduncukları seçmeye gelmişim.
Odun odundur, değişmiyor ve ben nerede odun var onu çekiyorum paratoner gibi
Bu aralar bunun için geldiğimi hissediyorum ;
Tatlı mı tatlı, zeki mi zeki iki evladım var.
Ben ölene kadar onlara iyi bir anne olmak tek amacım.
Gerisi umurumda bile değil.
Yardım etmek, güldürmek ve inanmak için geldim sanırım. Açıklama güldürdü. Yazdım bu sözü; "Kime miyavlıyorsan ona aitsin" ¢
Hiç bilmiyorum bu sorunun cevabini, tam olarak tutkunu olduğum hiçbir şey yok, şıpsevdi bir insanım
Allah'a Kulluk. Ölüp ona gidecez. Başka bir kapı yok.. Başka bir son yok.
Uyumak için, kış uykusunu ayılara nasıl kaptırdım 🥺🥺
Bize fikrimizi soran olmadi be 🤣 çocuk yapmak icin yapilmisiz amünüim 🤣
Üzülmek
Kırılmak
Aldatılmak
İçin gelmişim sanıyorum ki
Üzüntü aglamak sinir olmak ve sınanmak için gelmişim😞
Sürekli ruh hali değiştirip saçma sapan triplere girmek için
Zorluklarla mücadele etmek için gelmiş olabilirim şimdilik
Ben hala onu bulamadım ya ama en doğrusu herkes gibi imtihan edilmek için demek sanırım
Şarkıl, türkü söylemek ve güzelde hayal kurmak için
Allah bilir. Aslında annem beni doğurmak istememiş. Gelmeseydim daha iyiydi.
Yaşamak için yaşamın bir parçasıyım yerimi koruyup yaşamımı sürdüreceğimm
Dünyadaki tüm kedilerin annesi olmak için geldiğimi düşünüyorum.
Sevmek sevilmek sevgimi hissettirmek için gelmişim.😄
Bir şeyler başarmak için geldim. Ve başarmadan gitmeye de niyetim yok
Eğlenmek ve insanlara iyi enerji vermek için..
Gülmek güzeldir😁
Ben de öyle. Her gördüğüm kediyi seviyorum. 😂
Kitap okumak için kitapçıya girince çıkmak bilmem 💫
Yemek, içmek, sevişmek, çalışmak... ben aslında bir hiçim sanırsam 🤠😝
Öyle büyük ulvi bir görevimin olduğunu düşünmüyorum. Geldim, yaşıyorum, gidicem.🙂
Dinime göre yaradana kulluk etmek için.
Ama beceremiyorum bunuda.
Tokezleyip duruyorum.
Yatmak için gelmişim
Ders çalışmak için gelmişim
Maraba olmak için
acı çekmeye ağlamaya intihar edicek raddeye gelmişim ki bu gidişle yapacağım
Ya merhaba fal bakıyormuşsunuz size ulaşamiyorum xper az diye nasil ulasabilirim bi Instagram hesabiniz varsa yazar misiniz
Bende pati dostumun anası olmak için gelmişim, iyi ki gelmişim valla gidem de sevem yine bak yine sevgim kabardı 🐾
Net bir şekilde bagnazlığa ve kurallara karşı çıkmak için gelmiş bir kızım ya
Yunus sen bu dünyaya niye geldin?
Gece gündüz Hakk'ı zikretsin dilin
Uyumak için uyumadığım zamanlar ise yazı yazmak için
Çalışmak ve para biriktirmek için gelmişim
Sadece hasta olmak için gelmişim.
ne içün geldimiğimi hala bilmiyorum
Bence benim olmak için gelmişsin :D
çözemedim daha
Yemek yapmak için gelmişim.
Beyinsizlerle ugrasmaya
Dert dinlemeye milletin derdine kosmaya
Niye geldim ben de bilmiyorum ya 😒
Sürünmek için
Sevmek ve sevilmek için
Vardır bir görevimiz elbet..
Bunu bende çok soruyorum kendime
İnsanların tatlı ihtiyacını gidermekiçin
Uyumak için olabilir
Seks yapmak için
Çile çekmek için gelmişim😂
Bi bilsem aci cekmek Icin heralde
Piclerle uğraşmaya sjsks
Hayatı iyi olanları izlemek için asfghjk
Sanırım insanlar hakaret etsin diye gelmişim 😑
Sanırım spor yapmak için
Sürekli çikolatalı tatlılar yapmak için geldim
İnsanlığa zarar vermek için sjfkfkg
Ergenleri adam etmek için galiba 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?