Sizce arkadan kuyu kazanlar kazdıkları kuyuya kendileri mi düşer?

Sizce arkadan kuyu kazanlar kazdıkları kuyuya kendileri mi düşer?

Arkamdan kim kuyu kazıyor bilmiyorum ama varsa da bilecek kadar umursamıyorum ve ciddiye almıyorum. arkamdan biri kuyu kazıyorsa demek ki iyi zarar vermişim ya da iyi çekememişler beni.
Çok sevdiğim bir ayet vardır: Ve mekeru ve mekerallah. Vallahu hayrul makirin. Yani diyor ki: Tuzak kurarlar, Allah da tuzak kurar. Muhakkak Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır.
Arkamdan kuyu kazanları rabbim kendi kuyularına düşürür.
Cevap
5Cevap
Eninde sonunda düşüyorlar ve yalnız kalıyorlar.
Öyle bir şey yok yalan diyenler var 🤔
Zaman onlara öyle oyun yapıyor ki bilemezsin. Çünkü kendi gibileri kalıyor hep yanında ve buluyor
Valla ben kendim öyle bir durumdayım kuyumu kaziyorlar 🤣 ama işler terse döndü 🤣
Hayırlısı olsun
en sonunda nihayet evet düşebilirler..
Allah herkese kalbinden geçeni veriyor en nihayetinde
Genelde kendi kuyularına düşerler (örneğin sen😂) ama görevini başarıyla tamamlayanlar da var.
kuyuya düşen ben değildim yalnız :D başkası düştü hatırlatırım :D
Sen de bir düştün ama 😂
cıks düşen belli :D
Sendeledin diyelim 😂
Arkamdakiler o kadar avel ki kuyu kazmaya kürekleri yok
daha kuyu kazamıyorlar diyorsun :D
Benim arkamdan kuyu kazanları o kuyuya ben düşürürüm. Kendileri düşmez..
kendi kendine düşer demedim :))) bu senin durumunda kuyuya düşmüş oluyorlar :)))
Evet ama 1 yanarsam 3 yakarım
o da sana kalmış bir şey 3 mü yakarsın 5 mi :))) yoksa işkence mi yaparsın
Hangisi denk gelirse 😅
adamına göre diyorsun yani :D
Elime geçen fırsata göre 🤭
hahah tamam hadi öyle olsun bakalım :D
Kimi iyi niyetinden kaybeder kimi kötü niyetinden
İs yerinde iki kız vardı beni işten çıkartmaya uğraşıyorlardi biri işten atıldı biriyse geberdi
Hayat sırlar dünyası değil
Yani 🤔
Arkamdan kuyu kazıp beni takip ederlerse düşerler
Sen de düşmüş olmuyor musun bro 🤔
Geri geri gitmiyorum ki bro
Bir oyun var bu işin içinde ama çözemedim 🤣 söyle su işin sırrını da biz de öğrenelim
Kanka hani kuyuyu arkadan kazıyorlar ama biz önümüze dogru yürüyoruz
Evet mantıkli bro önden kazarlarsa 🤔
Kanka güldüm istemsizce 😂 aklıma bir şey geldı de yazmayayım 😂
Hahaha çok ayıp bro 😱
Düşmez belki ama ben düşersem kendimle onuda düşürürüm.
Yüce adalete güveniyorum
Karma modeline inanmak zorunda kalınıyor.
Öndeki akıllıysa arkadaki muhakkak düşer.
Hayır düşmezler
Düşer diyorlar ama 🤔
Yalan o djfjh
Hahah bizi kandırıyorlar mı diyorsun 🤣
Evet skskssk. Ama bişey söyleyeyim az önce öyle bi olay oldu ve düşünüyorum ki gerçekten arkadan kuyu kazanlar kendileri düşer sksmsm. Adamlar haklı slslsls
Hahaha ne çabuk karar değiştirdin 🤣 ben de öyle bir durum içindeyim açıkçası kuyumu kazanlar kendileri kötü duruma düştü 🤣 özel değilse ne oldu fikrini değiştiren şeyi merak ettim açıkçası 🤣
Ben düşsem bile onlara da kuyu kazan olur
İnşallah öyle olur
Bazen evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?