Kişilik & Karakter Erkekleri tanımlaman gerekirse nasıl tanımlarsın :) ? TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Erkek nedir sence? Naime abla baya gömmüş Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin #mutlugünler:) :) :) Erkekleri tanımlaman gerekirse nasıl tanımlarsın :) ? Cevapla Nedir Soruları Erkek Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Kaba, kadınla nasıl konuşacağını bilmeyen. romantik olmayan. egolu, 1 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Acaba erkekler olmasa kadınlar ne yapardı 😎 1 3 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Yeryüzünün en değerli varlıkları iyi ki varsınız 😃😃 Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Kadınlar olarak iyi ki sizde varsınız 😁 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl 💃💃💃💃 Yorumla
Ghost_King Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Terbiyeli yorum yapmam buna 🤣 nezih sorunu bozmayım 0 3 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Başlığa yorum yap sen de detayı görme 😃 Yorumla Ghost_King +1 yıl Bende onu kast ettim 🤣🤣 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Tamam sus o zaman 😃 Yorumla
_ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et Yoda Yaş: 103 , eic 99% +1 yıl Harika müttiş varlıklar 😀 1 16 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Hıı çok Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Şüphen mi vardı 🤔 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Biraz minnacık Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Benimle tanışmadığın içindir 😂 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Tanışmış kadar oldum 😃 Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Tanıdığın kadarıyla nassıl biriyim 😀 Hep bu sorunun cevabını aradım 😂 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Psikopat 😃 Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Kız psikopat adamlar takıntılı kişilerdir. Benim minnoş kalbim var. Bak daha tanıyamamışsın😂 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Ne minnoş ne minnoş gıcık adam 😃 Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Aşkolsun. Bak beni daha tanıyamamışsın. Dışardan sert , gıcık gözükürüm ama perdelerimi kaldırdığımda kedi gibi oluyorum 😀 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Ha öyle miiii çok afedersin 😃😃😃😃 Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Tabikisinde. Bak mesela minnoş kalpın çok kırıldı 😅Gözyaşım pıt 😓 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Gözyaşın tependen mi akıyo 🥲 Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl O tepeden akan kalp kırıklığım Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Hee tamam anladım o zaman Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl E hani şevkat v ile olanından, hediye kendini affettirme filan. 🤔 Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Anasının minnoş kuzusu diyelim 1 11 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Demeyelim 😒 Yorumla blackman3419 +1 yıl Diyelim Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Beni çıldırtmak mı istiyorsun 😒 Yorumla blackman3419 +1 yıl Soruya cevap veriyorum Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Tamam Yorumla blackman3419 +1 yıl Erkeği ben böyle tanımıyorum diyorum. Sence yalan mı? Hangi erkek anasına karşı gelebilir? Her erkek anasının minnoş kuzusudur Yorumla blackman3419 +1 yıl tanımıyorum: tanımlıyorum Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Öyleyse erkekleri sadece anneleri sevsin 😏 Yorumla blackman3419 +1 yıl Anneleri seviyordur zaten Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl İyi o zaman hayat onlar için çok daha anlamlı ve güzeldir Yorumla blackman3419 +1 yıl Kimbilir belki deeeee Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kaba, kadınla nasıl konuşacağını bilmeyen. romantik olmayan. egolu,
Acaba erkekler olmasa kadınlar ne yapardı 😎
Yeryüzünün en değerli varlıkları iyi ki varsınız 😃😃
Kadınlar olarak iyi ki sizde varsınız 😁
💃💃💃💃
Terbiyeli yorum yapmam buna 🤣 nezih sorunu bozmayım
Başlığa yorum yap sen de detayı görme 😃
Bende onu kast ettim 🤣🤣
Tamam sus o zaman 😃
Üremedeki en büyük etken
Harika müttiş varlıklar 😀
Hıı çok
Şüphen mi vardı 🤔
Biraz minnacık
Benimle tanışmadığın içindir 😂
Tanışmış kadar oldum 😃
Tanıdığın kadarıyla nassıl biriyim 😀 Hep bu sorunun cevabını aradım 😂
Psikopat 😃
Kız psikopat adamlar takıntılı kişilerdir. Benim minnoş kalbim var. Bak daha tanıyamamışsın😂
Ne minnoş ne minnoş gıcık adam 😃
Aşkolsun. Bak beni daha tanıyamamışsın. Dışardan sert , gıcık gözükürüm ama perdelerimi kaldırdığımda kedi gibi oluyorum 😀
Ha öyle miiii çok afedersin 😃😃😃😃
Tabikisinde. Bak mesela minnoş kalpın çok kırıldı 😅
Gözyaşım pıt 😓
Gözyaşın tependen mi akıyo 🥲
O tepeden akan kalp kırıklığım
Hee tamam anladım o zaman
E hani şevkat v ile olanından, hediye kendini affettirme filan. 🤔
Anasının minnoş kuzusu diyelim
Demeyelim 😒
Diyelim
Beni çıldırtmak mı istiyorsun 😒
Soruya cevap veriyorum
Tamam
Erkeği ben böyle tanımıyorum diyorum. Sence yalan mı?
Hangi erkek anasına karşı gelebilir? Her erkek anasının minnoş kuzusudur
tanımıyorum: tanımlıyorum
Öyleyse erkekleri sadece anneleri sevsin 😏
Anneleri seviyordur zaten
İyi o zaman hayat onlar için çok daha anlamlı ve güzeldir
Kimbilir belki deeeee
Erkek