Hissettiklerimi konusunda ne kadar açık olmamız gerekiyor?

Duyguları bastırmak, suyun içinde tutmaya çalıştığımız deniz topuna benzer. Ne kadar itersek itelim suyun dibinde kalmaz. Mutlaka su yüzüne çıkar. Peki ya duygularımız, onları ne kadar bastiriyoruz?
Hissettiklerimi konusunda ne kadar açık olmamız gerekiyor?
Cevapla