Gerçekliği, kaliteli, iyi oluşunu mu yoksa sahte, kötü ya da kalitesiz oluşunu mu daha net anlayabiliyorsunuz?
Bir eşya da olabilir bir insan da..

Gerçekliği, kaliteli, iyi oluşunu mu yoksa sahte, kötü ya da kalitesiz oluşunu mu daha net anlayabiliyorsunuz?
Bir eşya da olabilir bir insan da..

Sahte ve kalitesiz olanı daha net anlıyorum.. Çünkü o tarz insanlar çığlık atıyor resmen bunu anlamamak mümkün değil.. Her zaman söylemişimdir.. İlk izlenim çok önemlidir.. Ben yeni tanıdığım insanların konuşma tarzına, yorumlarına bakarım çünkü onlar her şeyi bana anlatır.. Gözlemlemem yeterli olur..
İkisi de anlayabiliyorum. zaten kaliteli veya sahte insanlar kendini direk belli ediyorlar. davranışlarından ya da sözlerinden anlayabiliyorum. ama bazen çok iyi rol yapanlar oluyor onları da zamanla anlıyorum... insanlar bazen çok iyi maske takabiliyor seninle çıkarı için mi yoksa güvendiği veya sevdiği için mi konuşuyor anlamıyorsunuz. ama insan alışıyor bir süre sonra çünkü bu insanlar ile sürekli denk geldiğim için alışıp kimin hangisi olduğunu fark edebiliyorum.
Bir şeyin kalitesiz ve sahte olduğu hemen anlaşılıyor. Bu insan içinde eşya içinde geçerli bir kaç konuşmadan sonra her şey belli oluyor. Bana göre gerçekliği anlamak daha zor onu zaman içerisinde görüyorsun kaliteli insanların belli bir duruşu var hemen her şeyi anlatmazlar
Her ikiside anlaşılabilir aslında; yeter ki iyi gözlemle ve detaylara takıl..
Teşekkür ederim 🙂)
Rica ettim..
Cevap
8Cevap
Sahte, kalitesiz olduğunu daha çabuk anlıyorum. Çünkü o sahte ve kalitesiz olanlar ben burdayım diye acayip sırıtıyor. Azcık gözlem birazcık detay yeterli anlamaya...
Her ikisini de anlıyorum. Bazen anlamamazlıktan geliyorum ne kadar veya nereye kadar devam edecek diye...
Sahte oluşunu daha net anlıyorum sırıtıyor çünkü bariz bir şekilde. Sahte diyince aklıma direkt kişilerde estetik olup olmadığını anlamak da geldi yani karakterlerin sahteliğini anlamaya ek olarak. İkisini de anlarım, gerçi artık doğal insan sayısı hem fiziki hem de kişilik olarak pek kalmadığından zor olmuyor ayırt etmek de desem daha mantıklı.
Gerçek olduğunu da, sahte olduğunu da az çok anlayabiliyorum. Artık her şey ortada aslında. Yeter ki insan görmek istesin. .
Sahtelik daha kolay fark ediliyor.. Kendini çok çabuk ele veriyor.
İnsanlarda anlayamıyorum belli olmuyor kaliteli, iyi, ilişkilerinde gerçek duygulara sahip mi değil mi niyetleri tanıdıkça zamanla meydana çıkıyor. Eşya ise oda kullanılarak anlaşılıyor veya kullanımı sonucu marka olmalarıyla. Kıyafet anlıyorum etiketlerini okuyarak dokunarak kumaşa alıyorum genelde bilinmeyen bir markanın ürünüyse özellikle
Artık birini tanımaya çalışmıyorum. Umrumda değil sahte mi gerçek mi yalan mı doğru mu. Benim için önemli olan hayatımda olanlar. Başka da kimsemin önemi yok sırma saçlı … Belki de yaşadığım güvensizlikle alakalı pek de oralı olmuyorum çünkü istisnasız herkes sahte geliyor.
İnsan da sahte oluşunu daha çabuk anlıyorum. Yine de zaman zaman hata yapıyorum.
Çoğu kişinin maskelerle dolaştığından eminim artık sadece bunu anlamak biraz zaman alıyor umarım maskesiz kendi gibi olanlarada denk gelirim birgün
Amin.. 😄
Sanada amin
Esyalarda anlamam zordur sdjdh bu konuda zayıfım ama insanlarda sahte olan çok net belli oluyor fakat gerçeklik sandığım bazen aldatıcı olabiliyor
Eşyalarda anlarım da insanlarda hayır insanlar ortama göre renk deyişdiriyorlar olduğu gibi olan çok az
Kaliteli insan durusu , konuşmasıyla kendini belli ediyor. O zaten çabalamasa da diğerlerine fark atıyor. Sahte olan oynadığı ve kendi gibi olmadığı için onu anlamak daha zor
Sahte her şeyi anında anlarım. Ama bir şeyin gerçekliğinden emin olmakta o kadar da iyi değilim ¢
Kaliteyi anlarım ama asla emin olamam. Kalitesizliği de anlarım ama insansa bundan da emin olamam belki ruh hastası bşr dahildir
Her türlü ifade eder karşıdaki... Çünkü samimiyet asla tesadüf değildir.. O bir kalite, ve samimiyet yoksunu insanlar üzerinde eğreti duruyor.
Ucuz olan hemen kendini belli ediyor sanki ya. Yemek de olsa, eşya da olsa, insan da olsa. Anlaşılır kapatılmıyor ki
ne kadar gerçek ne kadar doğru birazda olsa anlayabiliyorum mesela Biraz kenara çekilip bakabilmekte..
Sahte oluşunu çok iyi anlarım. Maşallah çinegibiyim🧐
Cin gibiyim*
Sahte oluşunu kartal gözüm varmış gibi anlarım ama gerçeği anlayamam ikilemde kalırım :)
Sahte olusunu. Gercek olmadigi rahatlikla dikkat cekiyor.
Bazen ikisini de anlıyorum bazen ikisini de anlamıyorum.
İnsanlarda ikisinide anlamakta zorlanıyorum, aslında bayya zaman gerekli çözmek için.
İkisini de anlıyorum, bu konuda sezgilerim çok kuvvetlidir.
Sahte, kalitesiz, beş para etmez olduğunu hemen anlıyorum sağolsunlar hemen belli ettiler😂
Sahte olan ilk bakışta sahteliğini belli ediyor
Sahte oluşunu, söylenilen yalanı daha çabuk anlayabiliyorum. İnsanlar belli ediyorlar.
sahte, kalitesiz olduğunu, iyi bir gözlemciyimdirr bu yüzdenn. saygılarrrr
Sahte oluşunu daha çok anlarım.
Gerçek
Sahte oluşunu
Her ikisinide anlayabiliyorum
Artık insanlar da eşyalar gibi çin malı.
Sahte oluşunu belli eder zaten
Sahteliği hemen çakarım.
İkisinide anlarım, çoğunlukla sahte olması nedense
Sahte olan daha çok göze batıyor
Sahte oluşunu daha kolay anlarım 😀
Süper zeki soru
Sahteyi anlamak çok daha kolay oluyor
Hayır anlayamam
Sahte oluşunu
İkisinide çok iyi anlarım
Sahte oluşunu
Sahteliği
Sahte oluşunu
Asagi yukari anliyorum
Sahte oluşunu
Sahte oluşunu
İkiside
Sahte oluşu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?