Birinin ya da bir şeyin gerçek oluşunu mu daha net anlayabiliyorsunuz yoksa sahte oluşunu mu?

Gerçekliği, kaliteli, iyi oluşunu mu yoksa sahte, kötü ya da kalitesiz oluşunu mu daha net anlayabiliyorsunuz?

Bir eşya da olabilir bir insan da..

Her şey, herkesin gönlüne göre olsa keşke..
Her şey, herkesin gönlüne göre olsa keşke..
Birinin ya da bir şeyin gerçek oluşunu mu daha net anlayabiliyorsunuz yoksa sahte oluşunu mu?
Cevapla