Çok oldu iddiaya girmeyeli. Bunu sürekli yapan var mı acaba? 😂
İddiaya girer misiniz? En son ne için iddiaya girdiniz?

Çok oldu iddiaya girmeyeli. Bunu sürekli yapan var mı acaba? 😂
İddiaya girer misiniz? En son ne için iddiaya girdiniz?

En son burdan bir arkadaşımla iddiaya girmiştim. Galatasaray-beşiktaj maçı üzerinden.. ben kazandım ama bazı şeyleri istediğim gibi yapmadı ve uzun süreli arkadaşlığımız bozuldu. Galatarasay ince çizgimdir. O günden sonra bir daha iddaya girmedim kimseyle, çok fena gaza geliyorum xjxjjx
Benim çıkarıma olan her iddiaya girip kaybederim 😏 rakı masasını kurdurma seansı kdkkd
En son kesin kardeşimle falan iddiaya girmişimdir ama ne üzerineydi hatırlamıyorum. Çok emin olduğum konularda hep insanlara ısrar ediyor "var mısın iddiasına" diye ama kimse kabul etmiyor😅
Doğru 😂😂
asla girmem çünkü ya kaybedersem 😀
tamam işte kaybetme ihtimalim var ise girmem 😀
ya kaybedersem 😬
😂😂
Bursalıyım olsun o kadar 😂😂
bravo 👏🏼 😀😬
ne madalyası😀
hahahah hahay 😂😂😂😂
Evet giriyorum ya 😂😂
Ahahah tabii ne sandın 😂😂
En son 10 paket sigarasını girmiştik Allah'tan kazandım ejwjwjwj
O 10 paketin üstüne bı 50 paket daha bitirdim ben ewjwjw
Sigaraya iddasine giren var mı ejej
😂😂
Teşekkür ederim 🥰
Cevap
3Cevap
50€ kaybetti babam bana hem de kız tavlasında :D şşşş sjsksk
50 tl gibi düşün :D ama nasıl bir şey biliyor musun? Hem bana öğretti, ilk turu yendi, sonra dedim ki “ooo aşkta kazanacam baba, 50€unu getiririm yarın” :D sonra “gel bakalım” dedi sonra iki turu ben aldım sjsj bilerek yenilmiş olabilir mi? Kafamda deli sorular
O günden sonra bir daha benimle hiç tavla oynamadı 😅🥹 batsın bu dünya shsj
Yok, dedim ki en son, eğer ben alırsam 100€ vereceksin hani 50nin üstüne 50 koyacaksın ama sen alırsan ben sana 50 vereceğim. :D sonra son turu da alınca bayağı bozuldu dedim tamam hadi neyse.
Oha üvey misin :(
Takılıyorum be, Allah uzun ömür versin. :)
Bu tür şakazede bütün kardeşlerin arasında var sanırım sjdjd
Evet kız kardeşim esmer, ben ve erkek kardeşlerim sarı :D kız kardeşime bu şakayı yaptığımız doğrudur sjsj
İddiaya çok girmem, kazanacağıma eminsem girerim. Uzun zamandır da iddiaya girmiyorum...
Pilav yarışması yaptık bebemle
Çok uzun yıllar oldu iddia'ya girmeyeli. en son kuzenlerim ile iddia yapmıştım ama eskidendi.
Benim senelerce kan grubu yanlış çıkıyordu
Sene 2012 check-up için kan tahlili i yapmadan babamla kan grubuna iddiaya girdik 😂 5 lirasına. O sesi A pozitif ben negatif
Sonuç tabii ki negatif üstelik ailede tek ben negatif kan grubu.
İyi abi en azından iddayı kazanmışsın 😂
Girerim, en son öğrencilerle girdim galiba ama hatırlamıyorum😅
Kazandım tabi ki😅
Girdigim işle ilgili bir iddiaydı. Kazanan Tabiki benim
Genelde Fenerbahçeli arkadaşlarımın zoruyla fener Galatasaray maçlarında giriyorum bu Sefer ben kazandım 😌
Bir film aktörü için iddiaya gırmıştım ve kaybettim o değilmiş meğer😒
İddiaya girmem kaybetme durumu da var çünkü 😅
Hayır, hiç hatırlamıyorum. Girmem bu işlere. 🤓
Hatirlamiyorum ama severim.
Girmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?