Bugün psikolojik olarak çok kötü hissediyorum aşırı uyuma isteği var ve her şey çok boş geliyor... Neşelenmek için ne yapmam gerek?

Şu an iş yerinde robot gibiyim resmen ve yaşama sevincini kaybetmiş gibiyim...

Bugün psikolojik olarak çok kötü hissediyorum aşırı uyuma isteği var ve her şey çok boş geliyor... Neşelenmek için ne yapmam gerek?
Cevapla