
Size yaşlandığınızı hissettiren şeyler var mı? Nedir bunlar? Anlatın biraz:))))

Size yaşlandığınızı hissettiren şeyler var mı? Nedir bunlar? Anlatın biraz:))))
27 yaşındayım hayatımın en zirve yaşlarını yaşıyorum, yaşlanmama çok var ama her geçen gün biraz daha olgunlaştığımı hissediyorum, son bir kaç ayda kendimi çok törpüledim, gerek hayata bakışım, gerek olaylara verdiğim tepkiler, normalde susmayacağım durumlara at gözlüğümü taktım. Herkes her şeyi yapar diyerekten kendi kendimin sırtımı sıvazladım. Yaşlanmıyorum, büyüyorum..
Evet hissediyorum baZı sağlık problemleri oluyor ara ara , yüzüm cildim eskisi gibi prüssüz değil , saçlarımda beyazlar gittikçe çoğalıyor, eskiden 1 hafta rejimle zayıflardım şimdi aylar sürüyor 😅 üzün süre yüksek sese dayanamıyorum, (saatlerce müzik dinlerdim) tahammülüm yok, değer yargılarım çok değişti. Kilo aldım. BaZen yerimden kalkmak istemiyorum. Sabah erken kalkmak çok yorucu olmaya başladı. Gözlerim boZuldu, yakın gözlüğü takıyorum.
E yoruluyoruz ve zaman geçiyor.. Sorumlu olduklarımız, sürekli çalışmak vesaire zaten kaçınılmaz sonu getiriyor.. :D Güzel yaşlanalım ya allah ağlık versin keyif versin gerisi mühim değil.. Keyifli günler bebeim..
Teşekkürler bebeim 🤣🖤
Evet ruh olarak hissediyorum canım hiç bir şey yapmak istemiyor çünkü. bununla birlikte artık yorulduğumu da hissediyorum yani genelde yeni bir şeyler yapmamak ayda enerjik olamamak gibi. veya sürekli can sıkıntısı gibi
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
28Cevap
Valla hissetmemek için elimden geleni yapıyorum ama yaşımda hissettirmek için elinden geleni yapıyor 🤦♀️
Senelerin vermiş olduğu yorgunluklar, boşvermişlikler var. Her geçen saniye sona yaklaşıyoruz.
Teyzoş dert ettigin şeye bak sende yaşının best of modelisin. 😜😂
@Just_say_it komik misin sen 😏
Teyzoş kızdı 😂
@Just_say_it acaba umrumda mısın sen. Varolmayan saygını bu şekilde gösteriyorsun. Anlamak lazım senide 😏
Varolmayan saygı degil bazı şeyleri çok abartıyorsun.
Sandıgın kadar üzücü bir yaş'da degilsin. Bence senin hayata tahammülün kalmamış teyzoş. 😏
@Just_say_it ben yaşıma takılmıyorum. Senin alaycı üslubuna rahatsız etti beni. Sen benim hayatımı sorgulayamazsın. Sen dön kendi hayatına bak. Ben gayet memnunum. Sen memnun değilsin ki bu şekilde bu üslupla içindeki olanı dışarı atıyorsun.
Fazlasıyla. İnsanlar olarak birbirimizi yıpratıyoruz.
Kendimi dinç hissediyorum tabi bir 18 değilim elbette ama 37 gibi hissetmiyorum. Hayatımın uzun bir bölümünde spor yaptım.
Yelken , Tenis, Muai Tai, Futbol.
Gerçi bana 37 göstermiyorsun deselerde çok önemlide değil.
Sonuç olarak nüfusta 37 yazıyor.
1985.
Beni asıl yoran insanoğlunun kendisi.
Bazı şeylerden memnun olmadıklarını söyleseler de degistirmek için herhangi bir çaba göstermiyor bu da yetmezmis gibi suçu hep başkasına atma çabası.
elbette beyin yaşlanıyor, yürek yaşlanıyor, ruh yaşlanıyor ama o içindeki çocuğu öldürdüğün an bu üçü gerçekleşiyor, ben bunları müzik dinleyerek kenara atıyorum
https://www.youtube.com/results?search_query=3.+Soul+Asylum+-+Runaway+Train
ahhh ahh bi çok şey var en basiti çocukken bahçesinde top oynadığım yerdeki ağaçlar kocaman olmuşlar o kadar şaşırdım ki çocukluk arkadaşlarım evlenmiş çoluk çocuk sahibi olmuş eski mahallemdeki amcalar teyzeler yaşlanmış kimisi ölmüş, aynada kendime bakınca saçımda sakalımda aklar var artık. söylicek çok şey varda neyse üzdü be gece gece...
:D evet gün geçtikçe yaşlanıyorum ama bu beni iyi hissettiriyor çünkü kendimi seviyorum <3 Daha genç görünmek için kesinlikle ameliyat olmama gerek yok :) daha musmutlu hissediyorum kendimi ve 100% özgüvenliii :D
Evet.
20'li yaşlarımın başında makina gibiydim, uyku bilmez, yerinde durmaz.
Şimdi ise işden eve, evden işe.
Arada bir de sosyal aktivete ama ertesi günü kesin tatil olmalı. 😂
Z kuşağıyla aynı ortamda bulunmak yetiyor 🥴
Bu iyi bir yorumdu
Teşekkür ederim 😇
Şu sıra yerimde durmuyorum bunun acısı fena çıkacak ama dur bakalım.
Hayatımın en enerjik dönemindeyim bu yüzden aynaya bakmadığım sürece bu hisse kapılmıyorum 😀😀😀
hiç hissetmiyorum aslında bazen yaşınız kaç denilirse işte o zaman aaa baya varmışim dediğim anlar yaşıyorum :)
Şu an sağlıklıyım ileride ne olur bilemem elbette 20 taşında değiliz eskidikçe bazı sorunlar çıkar
Evet. Oldukça yaşlı hissediyorum kendimi. Pek çok şeye geç kalmışım, ruhum çekilmiş gibi ¢
😂😂 bazen burada Z kuşağı teyze diyor ozaman yaşlandığımi anlıyorum 😂😂
Bu doğum günümde hissederim gibi geliyor 23 olmak korkutucu geliyor
Kızlar abi demeye başlayınca dizlerim titremeye başladı. 30 a kadar iyiydi de ne olduysa son 5 yılda oldu. ☺️
Hayır hissetmiyorum daha da genç hissediyorum kendimi.
Sorumluluklar, üzüntüler artıyor. Sevdiklerimin kaybı.
Yaslanmaktan sıkıntım yok ama çok kaldım hissediyorum
Hiç unutmuyorum bi keresinde bundan 2 yıl önce olması lazım. Sizi kiminle dansa eşleştireyim gibi bi soru sormuştun bende olur dedim. Sonra eşleştirdiğin kişi benim eşim çıktı. Nasıl isabet ettirdin varya pesss
Okudun mu yazıyı?
Okudum ama böyle bir şey bilerek yapmadım tesadüftür
Eşimin denk gelmesi milyonda bi olay 😃
Kızın bu sitede olduğunu öğrendim
Tabi ilk o fark etti beni
Nasıl anladın eşin olduğunu
Sonra beni sınamak İçin baya iş attı
Ben hayırdır bu kadın hiç normal değil dedim
Tesadüf işte
Alışık olmadığım bi kadın tarafından iltifatlar ve yakınlık kurması hiç normal değildi
Bazen evde senin muhabbetin yapılıyor. O kızıl saçlı kadın nasıl bir birimize denk getirdi diyor 😃. Bak işte kaderimizde biz varız diyor 😃
Nasıl tanıdım bu baya beni markaja almıştı. Artık mesajlar falan hep iltifat. Tabi beni sınıyormuş. Başka bi kadın böyle yapsa kendimi salarmıyım diyerekten. Tabi ben mesafeli davrandım sürekli. Çünkü hiç normal gelmiyor du.
Gece 11 di beni işten aradılar ve gitmem gerekiyordu. Son mesajda bu bana Alanyalı olduğunu söylemişti. Bende işe gidiyorum dedim eşime ve bana o iş nerede alanyadamı dedi. Oradan jeton düştü
Hahahaa en güzeli aranızda bunları neşeli bir şekilde anıyor oluşunuz
Kesinlikle. İyiki varsın
Fotoğraflara bakınca farkı görüyorum ama yaşlanmış gibi hissetmiyorum. 🤷🏻♀️
Evet maalesef öyle aynaya bakınca belli oluyor saçımdaki beyazlardan
Yaşım geçtikçe gençleşiyor gibiyim. Şaka yapmıyorum gerçek😬😄
Pes oyununda yaşlı diye transfer etmediğim oyuncularla aynı yaşa geldim
Hissediyorum ve 25 kere geri dönmek istiyorum. Şimdi 25 olsaydım burada çok fena şeyler olurdu ❤️
Oyuncak bebekle oynayan çağdan gerçek bebeğe geçiş aşaması
Okul adaşlarımın okula giden çocuğu filan var.
Hissediyorum kellestim
Yok be vardır uçyüzbeşyüz telcik😅
O kadar var
Kendine bak sen yinede
Endeskopi oldum midem bagirsagim ağrıyor sağlığım iyi olsun kafam kel olsada olur
Sen iyi ol her şey güzel olur
Amin çok thenk yui inşallah cümleten herkes iyi olur
53yaşındayım ama istediğim hayatı yaşıyamadım ve yaşıyamıyorum ve yaşıyamıyacagımda
Yok her zaman genç ve diriyim
Yaşlanacak kadar yaşamadım
Ewet bı beni uzmuyor
Hayır daha çok cıtırım
Henüz yaşlandığımı hissetmiyorum 🥺
Evet hissediyorum
hissedeceğimiz yaşlara geldik
Fazlasıyla
Yanlızlaşmaktan
Fazlasıyla hissediyorum
Gerçekten çok yıprandığımı hissediyorum.
Evet ruhen çok hissediyorum
Hayır yaşlanmıyorym hala gencim
Gençliğimi hiç yaşayamadan yaşlanmış hissediyorum
Citirim hala yaşlanmam kolay kolay
Cıks hayat doluyum bu günlerde
Keşke hep çocuk kalabilseydik
her sene bir bir
Şükür daha gencim
Bazen evet
Çıtırım.
Hayır
Evet hissediyorum bazen
Hissediyorum
Hayır daha gencim
Henüz hayır
Evet
Bazen evet
Hissediyorum
yaşlandık tabi :)
Ben hissediyorum
Ruhun yaşlı:(
Heves kalmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?