Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Hayır tabi ki insanlar iyi veya kötü kalıba konmak zorunda değillerdir. zaten ben bir insanın tamamen iyi ya da tamamen kötü olduğunu düşünmüyorum açıkçası. bir insanın için hem iyi tarafı hem de kötü tarafı olabiliyor sadece önemli olan zor zamanlar da iyi olabilmek bu yüzden bence her hangi bir insanı iyi ya da kötü diye ayırmak doğru değil. ama bazı insanlar da tartışmaya kapalı bir şekilde kötü olabiliyor. yani aslında ön yargılı olmadan insanları değerlendirmek gerekiyor.