Retrodan mi neyden bilmem ama hiç bir şey yapasım yok enerjim bitti mutsuz ve halsizim nedensizce size oluyor mu böyle?

Hiç bsy yapasım yok nedensizce ilan bir durum 2023 ye negatif geldi bana galiba 🤣delircem valla

Retrodan mi neyden bilmem ama hiç bir şey yapasım yok enerjim bitti mutsuz ve halsizim nedensizce size oluyor mu böyle?
Cevapla