Bazen sadece hiç tanımadığın birine biseyler anlatmak istersin seni yargılamayan birine...

Bazen sadece hiç tanımadığın birine biseyler anlatmak istersin seni yargılamayan birine...

en temiz dertleşme şekli en yakın sandığınız insandan bile daha çok anlayabilir sizi, hafiflediğinizi hissedersiniz. Tanıdığı birisiyle dertleşmesinden daha rahat ve daha etkilidir. Bazen en yakınına anlatmaktan daha kolay oluyor. yargılama yok, sonradan karşına çıkması söz konusu değil, sanki bir dağa taşa anlatmışsın gibi.
Yabancı bir insanla dertleşmek her zaman daha iyidir seni yargılamaz , dedikidunu yapmaz seni dışardan bir göz olduğu için daha iyi anlar bugün ailenden ya da akrabandan birine derdini anlatsan bütün köy halkı duyar
Cevap
15Cevap
Psikolog hiç tanımadığımız birisidir ama gider dertlerimizi anlatırız değil mi?
hayır tanıdıklarıma bile dert anlatmıyorum.
Tanıdıklarıma anlatmıyorum ben, tanımadığıma hiç anlatmam.
Tanıdıklarıma bile çok zor anlatıyorken, hiç tanımadığım birine içimdekileri dökemem.
Hayır bende anlatma sorunu var en yakınlarıma anlatamıyorum
Akilli olan zaten tanimadigina anlatir. Anlatmaya deger biriyse karsindaki ne ala
Anlatmam. İnsanlara güvenmiyorum. Güvenmediğim birine dertlerimi dökemem.
Boş bulunursam anlatabilrim Dünya ile ilgili hiçbir konu derdim olamaz o da ayrı konu
Hayır, dert anlatmak da dinlemek de yaptığım şey değil...
Asla anlatmam ve tanımadığım birinin dertlerini dinlemek istemem
Evet ama öyle birini bulmak ta zor benim için
Suya yazı yazmak gibi… İçini döküyorsun ve o sırrını kimse bilmiyor
İyi gelebilir. Anlatmak isterdim
Hayır tanıdığım birine dahi anlatmam
Her zaman değil
Evet anlatmisligim oldu ayrinte vermeden
Assssla anlatmam en sevmediğim şeydir
Anlatmam.
Evet haklısın
Hayır anlatmam
Anlatmam. Tanıdıklarıma da anlatmam.
Tanıdığıma anlatmam
Anlatmam kimseye
Yaptım aw
Hayır
Evet
Evet anlatırım
ben dert anlatmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?