u +1 yılYa ben her şeyi saklamayı seviyorum, anısı olan. Mesajlar, resimler, mektuplar, ilk parfüm şişem, ilk rujum gibi. Koleksiyondan sayılır mı bilmem 🤷♀️
04 Yorumla- +1 yıl
Yaa süpersin çok güzel bende anısı olan şeyleri saklarım bana bazen kızarlar niye atmiyorsun diye bende onun hatırası var bunun anısı var diyorum 🤣 yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan 🙏🙏
- +1 yıl
Kıyamıyor insan değil mi? Annem de hep çöp bunlar der. Ama benim hoşuma gidiyor, çıkarıp bakıyorum arada. Ne demek rica ederim ☺️🌺
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısınız insan onlara bakınca geçmişine dönüyor o anları anımsıyor başkası onlara çöp gözüyle bakıyor ama benim için öyle olmuyor
- +1 yıl
😊🙏
En İyi Cevaplar
+1 yılVar. Tesbih koleksiyonum var yaklaşık 150 tane oldu bazıları maddi olarak çok değerli ve manevi olaralda bazıları da maddi olarak değersiz olsa da tüm koşeksiyon mu o tesbih mi deseniz o tesbih diyecek derecede maneviyatıı bende ayrı yer etmiş tesbihler de var elbette daha sonra teknolojik ürünlerle uğraştığım için her vidadan iki tane alıp birisini iş için diğerini koleksiyon için ayırdım ve birde kartvizit koleksiyonum var bunlarda oldukça değerli parçalar
00 Yorumla
+1 yılNe kadar değişik poşet ilk defa duyuyorum. 👌
Ben bir ara magnete sarmıştım baktım gereksiz yere kalabalık oluyor etraf bıraktım 😂
Şimdi ise yaptığım koleksiyon yok ama yapmak istediğim var. Kar küresi.03 Yorumla- +1 yıl
Rengarenk poşetler ilgimi çekti ve biriktirmeye başladım birde çorap koleksiyonum var nerde rengarenk degisik bir çorap gorursem alıyorum. Çok keyif alıyorum bundan
- +1 yıl
Keyif aldığın şeyleri kesinlikle yapmalısın. İnsan kendine iyi gelen şeyleri mutlaka yapmalı. Yanlış anlaşılmasın yadırgamadım farklı geldi sadece. 🌸
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan 🙏🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇakmak koleksiyonum var, çakmak görünce dayanamayıp alırım birde kupa...
02 Yorumla- +1 yıl
Süpersin 👍 bende bir ara yapıyordum bıraktım... yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan 🙏🙏
- +1 yıl
🥰❤🥳
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılFotoğraf makinası koleksiyonum var.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKoleksiyon yapmayı seviyorum
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 602 cevap paylaştı.
+1 yılAbla poşetler çürüyünce napıyon? :(
Bir de bu koleksiyona poşetler ücretli olunca mı başladın abla :(
01 Yorumla- +1 yıl
Yok be 😂😂 çok uzun zamandır yapıyorum belki 3 4 yıldır bu attiklarim sadece çeyreği çünkü resim karesine sığmadığı için bukadar cekebildim
Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Çorap ve poşet koleksiyonu enteresan, bir müteahhit tanımıştım onun koleksiyonu çok daha ilginçti, birlikte olduğu hanımların kilotlarından koleksiyonu yapmıştı çok şaşırmıştım 😂😂
00 Yorumla
+1 yılHani çoraplar? 😂
Benim koleksiyonum yok şu an, öğrenci yurdu hobi edinmek için pek uygun değil sanırım. 😂
07 Yorumla- +1 yıl
Sana poşet koleksiyonumu göstermemi istermisin?
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Olur, bir yerden başlamak lazım., 😋😂
- +1 yıl
Yarın akşam bize gelsene balkonda oturur yoldan geçenlere tükürürüz 🤣😂
- +1 yıl
Tükürmek konusunda iyi sayılmam, işesek olmaz mı? 😂
- +1 yıl
Ne kadar ayıp 😂 hiç insan balkondan insanların üzerine işer mi seni şiddetle kınıyorum al işte kınadım 🤣😂
- +1 yıl
Çok zevkli olmaz mı ama su tabancası gibi. 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılaskerlik anılarımın içerisinde bir artistin değişik 360 kartpostalı vardı zamanla kaybettim ama hala onu beğeniyorum
023 Yorumla- +1 yıl
Yaa çok güzelmiş keşke kaybetmeseydiniz baktıkça o günleri hatırlardınız
- +1 yıl
yapacak bir şey yok Müjde Ar hoş kadın
- +1 yıl
Bende gençken Hülya Avşar ve Sibel canın kartpostallarini çok alır defterimin arasinda saklardim
- +1 yıl
Babam görmesin kızar diye babam öyle şeylere çok kızardı duvara poster filan hiç asamadım ergenlikte.. duygulandım lann kıyamam bana 🤣🤣🤣
- +1 yıl
aaaa posterim vardı aşıktım resmen Tina Turner
- +1 yıl
Doğrudur biz işte alır saklardik asamazdik babam bizi döverdi 🤣🤣
- +1 yıl
olmaz nasıl olur kızlar babalarının prensesi olmalı üzüldüm
- +1 yıl
Babam sert bir adamdı birde çok baskıcı oyuzden çok korkardık babamızdan biz
- +1 yıl
aman öyle baba olur mu ya baba sevgidir şefkattir neyse boş ver geride kaldı
- +1 yıl
Eskiden bu şekilde değildi hiç bir şey şimdiki kızlar çok şanslı ama bunun kıymetini bile bilmiyorlar biz bir arkadaşimiza bile gidemezdik bekarken hayatım da bir kere doğum gününe gittim babamdan gizli annemi ikna ettim oda gizlice yolladı beni babam beni okutmayacakti bile enistemlerin zoruyla okumama izin verdi ona kalsa ilkokul bitince beni eve tikacakti
- +1 yıl
uuuuuu neyse ki uzaksın artık özgürsün
- +1 yıl
Çok şükür okudum şimdi bir mesleğim de var ayaklarımın üzerinde durabiliyorum
- +1 yıl
Babamın benim bütün hayellerimin bitmesine sebeb oldu şimdi özgür olsam ne olucak
- +1 yıl
en sevdiğim bir kadının ekonomik özgürlüğü işte buna sevindim
- +1 yıl
Benim ortaokul birinci sınıftan beri elbise modeli çiziyordum dosya dosya çizimlerim vardı birgün bir arkadaşımin tanıdığı vardı çizimlerimi gördü çok beğendi beni yönlendirdi bu konuda aldım dosyalarımı elime İstanbul bakırköy'de ünlü modacı Neslihan Yargıcınin moda evi vardı bütün evraklarimi hazırladım gittim kursa yazılmaya orada resimlerim çok beğenildi ve kursa kayıt yaptılar akşam eve babam gelince anlattım durumu babam evi yıktı beni dövmekten beter etti kafana göre sen is mi yapıyorsun kime sordun vss ertesi gün beni sildirdiler kurstan bana muhasebeci olucaksın dediler hem üniversite okudum hem bilgisayarlı muhasebe eğitimi aldım şimdi bir firmanin muhasebesini tutuyorum
- +1 yıl
Sonra da ilk gelene beni verdiler erken yaşta görücü usulü evlendim ben
- +1 yıl
Kısacası hayatımın hiç bir kararını kendim veremedim. Hayellerimin peşinden gidemedim
- +1 yıl
çok üzüldüm buna, meslek seçiminde asla baskı olmadı bende evlatlarıma yapmadım, herkes mutlu olacağı işi yapmalı
- +1 yıl
Öyle olması gerekiyor zaten ama her baba anlayisli olmuyor Allah bana bir yetenek vermişti ama ben bunu değerlendiremedim
- +1 yıl
hiç bir şey için geç değildir bak ben gitar çalmaya çalışıyorum
- +1 yıl
Şimdi de çiziyorum ama hobi olarak bir işim var zaten vaktim de olmuyor
- +1 yıl
Stilist olmak istedik muhasebeci olduk 😂 zalimsin hayat
- +1 yıl
Ben kendi gelinliğimin modelini kendim çizdim biliyormusun kendim çizdim ve özel diktirdim
Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Poşetleri 380 kuruştan satsan off fena para yapar mı :D
bende de kalemler vardı tesbih vardı birde gülen gözler
02 Yorumla- +1 yıl
Yaa çok güzelmiş ee biraktin mi biriktirmeyi
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılThank you yazılı poşet epey çabuk parçalanıyor ya 😂😃
Pek yok aslında; ufak tefek yabancı/türk madeni paraları şimdilik
00 Yorumla
+1 yılDoğaal Böcek vernikliyordum. Başka da olmadı
01 Yorumla- +1 yıl
Aa o nasıl oluyor ilk defa duyuyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılMavi rengine acayip takıntım var hayranım ben beni bildim bileli bursuru mavi şey birikmistirmistim ;boncuk, taş, ip, kurdele, tesbih, kağıt vs. Dahası.
04 Yorumla- +1 yıl
Bende mavi rengi çok severim özellikle kolye , bileklik ya da küpe alırken mavi boncuklu kolyeler alıyorum çok hoşuma gidiyor ya da renkli boncuklu kolyeler
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılSeviliyorsun iyi ki varsın abla 💐☺️🥰♥️🙏🏻
- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Yapan insanlara hayranım bir ara atkı koleksiyonum vardı.
04 Yorumla- +1 yıl
Çok güzelmis ama peki neden bıraktınız yapmayı
- +1 yıl
Sende haklısın ne diyim inşallah tekrar yapma fırsatı bulursunuz... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏🙏
+1 yılOnceden oyun koleksiyonum vardi biraktim artik dijital olunca
00 Yorumla
+1 yılSinema biletlerini ve deniz taşlarını yapmayı severim
24 Yorumla- +1 yıl
Yaa süpersin çok güzelmiş bu tarz koleksiyonlar yapmak çok keyif verici oluyor
- +1 yıl
Bir kavanoz deniz taşlarım var umarım bu yaz daha çok olur
- +1 yıl
İnşallah neden olmasın zaten zamanla birikiyor koleksiyon yaptığınız şeyler... yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
Sağolun 😇
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılKoleksiyon yapmıyorum
00 Yorumla
+1 yılŞimdi yapmıyorum ama hala eskiden kalma dergilerim var koleksiyon yapıp atmaya kıyamadığım
00 Yorumla
+1 yılŞu an koleksiyon yapmıyorum ama aklımda bişey koleksiyonu var
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. Eski zarf , kartpostal koleksiyonu yapiyorum
017 Yorumla- +1 yıl
Yaa süpersin 👍 çok güzelmiş emeğine sağlık koleksiyon yapmak insana gerçekten çok keyif veriyor
- +1 yıl
Aa olur çok isterim
- +1 yıl
Bende poşet ve çorap koleksiyonu yapıyorum
- +1 yıl
Burdanda yollayabilirsiiniz
- +1 yıl
Tm peki kolay gelsin sana
- +1 yıl
Hadi hayırlısı olsun olsun ne inşallah rabbim mahcup etmesin insallah 🙏
- +1 yıl
Hadi inşallah rabbim acil şifalar versin
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılBen para koleksiyonu yapıyorum 😁
02 Yorumla- +1 yıl
Yaa süpersin 👍 çok güzelmis eline emeğine sağlık çok keyif verici oluyor birşeyleri biriktirmek ... yorumun için çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
Sağol teşekkür ederim genç ve dinamik kadın 😁
- Kişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılFunko Pop koleksiyonu yapıyorumm
00 Yorumla
+1 yılYaşlandık artık antika seviyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. En kiymetlisini kime hediye edersin peki?
00 Yorumla
+1 yılPoşet saklarım lazım olur😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPul koleksiyonum var, göstereyim 😂
029 Yorumla- +1 yıl
😂😂 benimde poşet ve çorap koleksiyonum var sana göstereyim mi istermisin? 😂😂
Cevap sahibi+1 yılGoster😂😂😅🥳 geliyorum
- +1 yıl
Yarın akşam bize gelsene balkonda oturur yoldan geçenlere tükürürüz 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılEn sevdiğim aktivite 😅balkonun demir araliklarindan aşağı sarkıtcam ayaklarımı ama😅😅
- +1 yıl
Demir parmaklıklar yok ama
Cevap sahibi+1 yılAaa olsun😅🥳sen varsin yanimda, yeter ,🥳🙈
- +1 yıl
İstersen balkonda oturup yoldan gecenlere domates te atabiliriz hem iz bırakır
Cevap sahibi+1 yılDomates de salata da olurr hepsi uyar
- +1 yıl
Yumurta da olur bence 😂😂 ben balkondan atarım hemen senin arkana saklanırım ozaman beni görmezler seni görürler seni döverler 😂😂
Cevap sahibi+1 yılKiyabilir misin bana😂😅😐
- +1 yıl
Beni görsünlerde benimi dövsünler 😂😂 zalım
- +1 yıl
Ben senin arkana saklanırım sen beni korursun
Cevap sahibi+1 yılKorurum 😅 kocaman govdemleel
- +1 yıl
Koru tabi benim gibi ponçik birine yazık olur şimdi valla beni balkondan aşağı sallandirirlar 😂😂
Cevap sahibi+1 yılKimse sana dokunamaz gebertirim onları 😅
- +1 yıl
😂😂 dimi ama insan bana dokunmaya kıyamaz bee 😂 çok ponçik değilmiyim ama
Cevap sahibi+1 yılEvet gerçekten oylesin😅😍seninle ne zaman tanışma serefine nail olcam bilmiyorum ponçiğim
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
Cevap sahibi+1 yılNe için
- +1 yıl
Evet öylesin dediniz bende nezaketen teşekkür ettim
- +1 yıl
Böylede nazik bir insanım işte 😄😊
Cevap sahibi+1 yılÖylesin canımın içi 😘😍
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
Cevap sahibi+1 yılSeninle konuşma şansımız kaç 😂🌹🙈
- +1 yıl
Konuşuyoruz ya gülüm işte
- +1 yıl
Çok şanslısın bence burada hiç konuşamayanlarda var
Cevap sahibi+1 yılÖzelden pekii🙈😂
- +1 yıl
Ben özelden kimseyle konuşmuyorum ki gülüm hep sohbetlerimi burdan yapıyorum bunu sayfama bakarsanız anlarsınız zaten özelden kimseyle konuşmaya gerek duymadım oyuzden dm kapalıdir ilk günden beri
Cevap sahibi+1 yılBen ilk olsam🙈🌹🥳🥳
Gizli Üye(25-29)+1 yılKoleksiyon yok. Buna ayıracak param yok.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 509 cevap paylaştı. defter
05 Yorumla- +1 yıl
Yaaa süpersin yegenimde kalem ✏️ koleksiyonu yapar nerde bir kalem görse ilgisini çeken hemen alır
- +1 yıl
ben de yapıyordum ama birinin çocuğuna annem çok güzel oyuncaklı kalemlerimi çaldırmış. sonra ben sinirlendim ve tüm kalemlerimi anneme vererek " al bir yerlerine sok" dedim. yıllarımın emeğiydi. o kalemleri yazmaz olana kadar temizce kullanıp sonra saklıyordum. O günden beri düz kalemler alıyorum. Oyuncaklı tüylü güzel kalemlerim gitti :(
- +1 yıl
Yaa tüh kötü olmuş seni çok iyi anlayabiliyorum çünkü gerçekten uzun zaman istiyor bu koleksiyonu yapabilmek benimde rengarenk çorap koleksiyonum var her gittiğim yerde hoşuma giden çorabı alıyorum bazen kız yegenlerim geliyor teyze bunu çaldım diyor tabi tamam diyorum ama okadar içim gidiyor ki ama kırmamak için sesimi çıkartmıyorum 😂😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏🙏
Gizli Üye(30-35)+1 yılprezervatif koleksiyonum var
043 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 prezervatif koleksiyonu mu çılgın şeyyy seni 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılXl boy hemde 🤪
- +1 yıl
🤣🤣 bir beden büyük alman iyi olmuş seneyede kullanırsın 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılUlan evdekileri uyandırdım attığım kahkahayla 😂 erkek adamın junioru büyük olur ama 🥳
- +1 yıl
🤣🤣 ne biliyim erkekmiyim ben bedenlerini biliyim bu işin uzmanı sensin ben değilim ki 🤣
Cevap sahibi+1 yılE yuh başından evlilikte geçmiş çocuk doğurmuş kadınsın bir zahmet bilirsin 😛
- +1 yıl
Sessiz kahkaha at junior boy beyefendi 😂😂
- +1 yıl
Onu takan bilir ben nerden bilicemm onu enistene sormak lazım 😂🤣
Cevap sahibi+1 yılNe yani ağzına alıp kondomu ufaklığı gecirmedin mi hiç bu fantezi yapmayan kadın mı olur be 🤣
- +1 yıl
Hayır geçirmedim ufak fantezi derelerinde yüzmeyi sevmem 🤣🤣 enişten kendi takardı 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılEnisteye bak sen et ete değecek kuralını çiğneyip atmış 😅
Cevap sahibi+1 yılSenin fantezi boyutu en az gözlerin kadar büyük demek ki vay canına 😂
- +1 yıl
Enişten kurallari çiğnemeyi severdi 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılYalnız kabul edelim bir erkeği kalpten götürecek kadar varsın. Acayip şeyler hayal ettiriyon kız 🤣
- +1 yıl
Hı hııı 😂 fantezi dünyam okadar geniş ki enişten vahşi cazibeme dayanamadı erkenden göçtü bu dünyadan 😂😂
- +1 yıl
İnsan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂🤣
Cevap sahibi+1 yılO değil de daha işe başlamadan sönebilir ufaklıklar ahahaha bu tamamen senin seksiliğinden olur 🤣🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣 ah ah eniştende hep öyle derdi 😂 sendeki bu cazibe ölüyü diriltir derdi 😂 dağ gibi adam pat diye gitti 😂😂
Cevap sahibi+1 yılAboo bende olsa pat diye gitti derken yumurtaları da patlatıyordun yoksa kız tırstım he 😂😂
- +1 yıl
😂😂 benden korksan iyi olur bence 😂 bak enistende sapa sağlamdı adam pattan gitti 😂 ah ah rahmetli severdi böyle şeyleri
Cevap sahibi+1 yılSen ufaklığı ele alsan bir daha yerinde olmayabilir düşüncesi hakim oldu nedense bende hadım olur muyum diye 😂😂😂
- +1 yıl
Niye hadım olasın sunnetcimiyim ben 😂😂 seni öldürecek kadar zalim birisi değilim ama sürünmende bir sakınca görmüyorum 🤣🤣
- +1 yıl
Enişten hadım olmadı 😂 vahşi cazibeme dayanamadı erkenden göçtü bu dünyadan 😂
Cevap sahibi+1 yılPardon da o sürünme dediğin şey ne oluyor acaba pek makul bir şey değil gibi bildiğin kölelere yapılan türde şeyler değil mi 😅
Cevap sahibi+1 yılYani pipime bir şey olmasın endişem o 🤣
- +1 yıl
Mazojist birine mi benziyorum ordan 😂😂
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ki yatakta aslana dönüşebilirmissin havası verdin bir an avını öldürüyon falan 😂
- +1 yıl
Korkma leynn seni ellerini karyolaya bağlayıp kırbaçlsmam 😂😂
Cevap sahibi+1 yılAboo laflara bak oradan sağ mi çıkılır 😅
- +1 yıl
Adam dayanıksız mış demekki 😂 pattan gittiğine göre 😂
Cevap sahibi+1 yılEyvah eyvah oradan çıkarsam sağ bir daha sertlesemem bir de sperm çıkartamam korkusu fena halde sardı aklımı 🤣
- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂
Cevap sahibi+1 yılYok pipimin deliğinden atom biber sok istersen daha çok acıtır ha 😂
- +1 yıl
Gerek yok biber gazı sıkarım 😂😂 öyle daha heycanli olur 😂
Cevap sahibi+1 yılYıllardır neden erkeklerin sana yanaşmadığı belli oldu. Sen dişilik adı altında başka bir canavarsın. Adeta nehri kuramıssın 😅😅
- +1 yıl
Hı hııı 😂😂 çok vahşiyimdir senin aklını alırım 😂🤣
Cevap sahibi+1 yılVahşi ve isteksiz. Nedir bu senin hormonsal düşük dişiliğin. Yetti be. Aş şu sınırları 😂😂
- +1 yıl
tamam pikiii 😄😄
Cevap sahibi+1 yılŞelaleni kurutanlara lanet getiriyorum şu saatte. O giymediğin tanganın da hakkını alacağım 😁😁😁
- +1 yıl
Yorumun için sohbetin için çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık 🙏
Cevap sahibi+1 yılHe burada kes anca tipik sen 😬
- +1 yıl
Herşeyi tadında bırakmak gerekir 🙋🙋🙋
Cevap sahibi+1 yılSenin tadına bakamadım o sebeple açım ulan aç bakire kılıklı kadın 😂😂😂
Yapmam hiç
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılTakı
00 Yorumla
+1 yılBen varım
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 