Ben Elon musk 'in yerinde olmak isterdim bütün parasını dünyadaki muhtaç insanlara bağışlardim.
Napcak okadar parrayi tek basina pezzezzemenk:))))
Ben Elon musk 'in yerinde olmak isterdim bütün parasını dünyadaki muhtaç insanlara bağışlardim.
Napcak okadar parrayi tek basina pezzezzemenk:))))
En ilgincide o ya. Birisini çok kıskanıyorsun onun yerinde olmak istiyorsun ama onun nasıl birisi ve kim olduğunu dahi bilmiyorsun.
Delirmeye ramak kaldı
😂
Nasıl biri olduğunu bimene gerek yokki ,
1 günlüğüne yerinde olacaksın.
Amaç daha çok kişinin kendisi değilde imkanları ile alakalı olan durum ,
Zengin, ünlü, sporcu vs
@sıɯʎɐʞɯıʇɐʎɐɥツ sen sıritcagina yorum yap.
:)
Sadece onun hayatındaki adam kimse onun yerinde olmak isterdim. Artık onun hayatındaki adam kimse
Haklısın :)) devamını bekliyorum 😂
Himmm ,
Şu an anladım nedemek istediğini, farklı bir bakış açısı
Adam aşık Emre ama platonik , kız da başkasına aşıkmış:)
@sıɯʎɐʞɯıʇɐʎɐɥツ yani iyide platonik aşk nedir ya.
Gerçeğini pay ettik omu kaldi
Ama adam çok aşık Emre:))
Hayallerini başkası çalmış
@sıɯʎɐʞɯıʇɐʎɐɥツ hayati kaymış 😅
Tersten düzden ne yorum oldu be
Ahahajja:))
RTE'nin yerinde olmak isterdim. suriyelileri yollardım. HDP yi kapatırdım. Sempatizanlık yapanları içeri alırdım. Pkk sloganı yapanı vatandaşlıktan çıkarıp sınır dışı ederdim. Belediyeler dahil havuz sistemi getirirdim. Ülke geneli LGBT yi yasaklardım. Cinayet ve tecavüze idam , hırsızlık gasp vs olanlara en az 50 yıl ceza getirtirim. Siyaset yaşını 55 te bitiririm. Oy kullanma hakkını 25 ile 60 yaş arası yapardım. oy kullanacak kişilere 5 dk lık genel yetenek ve genel kültür testi yaptırırdım. CB ve bakanlar hariç bütün makam otolarını kaldırırdım. Daha yazacak şey çokta yazmaya ömrüm yetmez.
Yeminle parti kur oy vermezsem adiyim.
Eline yüreğine sağlık
Eyvallah sağolasın kardeşim.
Eig için teşekkürler reis.
Cevap
1Cevap
Henry cavill yerinde olurdum
Bende bayılıyorum o adama ya
Nicola Tesla ' nın yerine.
Sebeb?
İyide kaptirmayip napacan patentini sen alıp zenginmi Olcan:))))
Fatma yaş genç daha kuzum ,
Bakarsın belki bir teslada sen olursun
Ben de kızkardeşim yerinde olmak isterdim
Anam burada bir hikaye yatıyor sankim ,
Dökül hele dökül
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?