Çocukluk ve gençlik, gitgide uzak gelmeye ve silikleşmeye başladığında, siyah beyaz bir fona yerleştiriyorsun yaşananları.. Hiçte mutlu olmadığın zamanları daha güzel buluyorsun hatta, o zamanların renklerinde gizli bir ton yakalıyorsun ya da öyle zannetmek istiyorsun..
Özlediğiniz bir anınıza gitme şansınız olsaydı hangi güzel anınıza gitmek isterdiniz?
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Özlediğim bir anım yok ama 2021 aralık ayında ilk kez sinemaya gitmiştim. No way home filmini uzun süredir bekliyordum. hem sevdiğim bir film serisi hemde bu filmi sevenler için özel bir filmdi. çünkü duygusal bir filmdi. bunun dışında özledğim ya da tekrar gitmek isteyeceğim kadar güzel anım olmadı.
Lisedeyken her çıkışta kulübesine uğrayıp servis beklediğim bir güvenlikçi abim vardı, çok samimiydik. Bir öğlen vakti beraber taco yemiştik. O ana dönmek isterdim 😄
Oğlumun ilk doğduğu günlere gitmek isterdim o küçücük tatlı halini, maviş gözlerini yumuk yumuk açışını, buruş buruş tenini 😍 şimdi de çok tatlı çok güzel ama o anlar çok daha farklıydı heyecanım, coşkum hatta korkum
Çocukluk anıma gitmek isterdim. Birkaç gün önce çok sevdiğim çocukluk arkadaşım Gülay'ı rüyamda gördüm. Keşke onunla geçirdiğimiz güzel günlere, çocukluğuma tekrardan dönebilsem🥲
İlkokula başladığım ilk güne gitmek istiyorum. Kardeşimin sınıfına giderdim her tenefüs onu kontrol etmeye o zamana dönüp tekrar yeniden yaşamak istiyorum.
2018 e gitmek isterdim hatalarımı düzeltirdim Aydınspor a şu an ki fiziğimle u-14 de tekrar başlasaydım seneye Avrupa’da ülkemi temsil ederdim sağlık olsun vardır herşeyde bi hayır en kötü ihtimalle süper lig de oynuyor olurdum sağlık olsun
Bu anılara ziyaret olayını istemişimdir ben de. Supernatural'de vardı. Cennete giden insanlar güzel anılarını tekrar yaşıyordu. Hangi anı konusuna gelince hepsi olabilir