Özlediğiniz bir anınıza gitme şansınız olsaydı hangi güzel anınıza gitmek isterdiniz?

Çocukluk ve gençlik, gitgide uzak gelmeye ve silikleşmeye başladığında, siyah beyaz bir fona yerleştiriyorsun yaşananları.. Hiçte mutlu olmadığın zamanları daha güzel buluyorsun hatta, o zamanların renklerinde gizli bir ton yakalıyorsun ya da öyle zannetmek istiyorsun..
Özlediğiniz bir anınıza gitme şansınız olsaydı hangi güzel anınıza gitmek isterdiniz?
Özlediğiniz bir anınıza gitme şansınız olsaydı hangi güzel anınıza gitmek isterdiniz?
Cevapla