
Değer verdiğim insanların fikirlerini önemserim. Çoğunlukla fikir vermezler zaten.

Değer verdiğim insanların fikirlerini önemserim. Çoğunlukla fikir vermezler zaten.
Ben kendi kendime karar verebilen biri değilim. Görüşlerim tamamen kendime ait. Ne kadar seversem seveyim insanlardan etkilenmemeye çalışırım. Ama bir karar vereceğim zaman mutlaka fikir danışırım.
Görüşlerimi her zaman kendim biçimlendiririm kimsenin fikri benim düşüncemi değiştirmez ya da şekillendirmez. çünkü bir insanın doğrusu benim yanlışım olabilir. bu yüzden karar verirken ya da bir şey yazarken sadece kendi fikrimi kullanırım.
Fikir veren ailem ve sevdiğim arkaslarimsa onemserim ama bir başkasının fikrini sormam da dinlenemde böylede gıcık bir insanım işte 😂😂
Teşekkürler gıcık insan.
Bir şey diyebilir miyim sana?
Tabiki buyrun
Dinliyorsun işte 😂
Demekki seni seviyorum ve değer veriyorum burdan bu anlaşılıyor 😊😊
Teşekkürler ✨
Bana değer veriyor isen bu hesabından öncede tanıyorsun demek ki 🤔 ben seni tanıyor muyum.
Seni tanımıyorum ki 😂😂 önceki hesabınıda bilmiyorum şimdi tanışmış olduk 😂 bu Simayı unutma her her yerde karşına çıkabilir 😂😂
Bu sevgi ne ara oluştu ya. Ben de kendi kendime düşünüyorum kim olabilir acaba diye 😂
Karşıma çıkma yabancı 🤺😎
EİG için çok teşekkür ederim 🙏🙏 bana gıcık diyen güzel yürekli adam 🙋
Rica ederim. Gıcık olduğun için gıcık dediğim insan xd
Senin canın sağolsun sen öyle diyorsan doğrudur saygı duyarım ✋ güzel yürekli adam
Kız her şeye her görüşe saygı duyma. Muhalefet ol 🧐
Merak etme ben neye ve kime saygı duyacağımı bilen biriyim sen beni fazla tanımadığın için ön yargılı yaklasmani da normal karşılıyorum sen bana gıcık diyorsun bende saygı duyarım diyorum çünkü öyle birisiyim eleştiriye açık ve kendimlede barışık bir insanımdır
Sen beni tanımadığın için gıcık derken ciddi mi yoksa makara mı yaptığımı bilmediğin için ciddi dediğimi sanmışsın. 😂 Gıcık bir davranışını bana karşı görmedim bile. 🧐
Sen belki kötü ve saygısız seviyesiz konuşmalara alışık oldugun için benim samimiyetim , insanlara olan saygım konuşma üslubuma dikkat ederek konuşmam sana tuhaf ya da garip gelmiş olabilir
Ben senin gıcık diyişinin şaka maksatlı olduğunun farkındayım ve bunada mizah amaçlı yaklaşıyorum çünkü bu sitede herzaman neşeli , pozitif, saygılı ve seviyeli bir insan olarak tanındım ve busekilde sevildim bunu gerek sayfama gerekse yaptığım yorumlara bakarak çok rahatlıkla görebilirsiniz dediğim burayı mizah amaçlı kullanıyorum ama bunu yaparken de saygimi herzaman koruyorum güzel yürekli adam
Anladım. Teşekkürler pozitif kadın.
Sen yüreği güzel bir adamsın sana karşı bir saysızlığım hiç bir zaman olmaz
Pozitif kadın 🤣 bunu bana en çok GOKHAN oturumactı der 🤣🤣 sürekli bana öyle hitap eder buda benim hoşuma gidiyor açıkçası 😂😂
Gökhan'ı biliyorum harika adamdır. Ama sana öyle dediğini görmedim 😂
@GOKHANoturumactı gerçekten öyledir çok saygılı harbi delikanlı bir adamdır oyuzden onu çok sever ve saygı duyarım mizah anlayışı da çok güzel ve seviyelidir
Bu pozitif kadın lakabını o taktı bana 😂 ve o hep öyle hitap eder senin bu sorunda da gokhanla kısa bir diloğumuz vardır ya da benim sayfam da yorumlarında çok denk gelirsin
Çok özür dilerim bu sorun değil diğer sorunda varmış " cesaret yıkıcı etkenlerr karşı kendinizi zihinsel ve fiziksel olarak koruyabiliyormusunuz ' diye sordugunuz soru da imiş
Önemi değil olur öyle dalgınlıklar 😃
Teşekkür ederim anlayışın icin genç adam 😂
Rica ederim. Kendini yaşlı sanan🧐
Eyvallah sag ol pozitif kadın 😊 eyvallah yengeç kardeşim benim 😎
Sen neden hep savas hazırlıgı içindesin ya 😂
@GOKHANoturumactı seni görünce bu emoji canlanıyor gözümde ya. Sıkılıyorum bir de kendi kendime ekşın yapıyorum
Ekşın mı benimle 😂
Kiminle olacak başka kiminle 🧐
Ekşın yok yok çay içmek var. Ekşın iyi bir arkadas degıl en azından savaş tarzı olan 😂
@GOKHANoturumactı Bi uçan tekme falan atsana bana, çalışmayan beyin hücrelerim belki çalışır 🤺
Flide side kick mi neydi onun adı 🤔 adını bile unutmusum bak nasıl atayım 😂
Görsel hafıza vardır sende. Yaparsın yaparsın 😃
Yok yok atmam ya kavga dövüş iyi bir arkadaş değil. Sonra karakolda ifade veriyorum 😂😂
😂😂 Kamera olmayan yerlerde döv ve polis bekleme. Döv git 😂😂
Ooo en sevdiğim 😂 üstüne bir de polis gelirse beni de alın diyeyim 😂
başkalarınıda dinlerim görüş. alirim ama sonunda yine ben hangisini istiyorusam onu yaparım
🥳✨✨
Cevap
11Cevap
30 yaşındayım.. Hayatım boyunca kendi fikirlerim için mücadele ettim ve biat etmedim.. Keyifli geceler..
28 yazıyor 🤔
her gördüğüne inanacak konumdaysan tabi o da senin tercihin :D ahsh
Yalançııı 😃
Görüşlerim yaşadıklarımın ve öğrendiklerimin toplamından oluşuyor. Aklım fikrim var, kimsenin bana akıl vermesine yol göstermesine ihtiyacım yok.
Tavsiyeleri dikkate alırım ve içime siniyorsa uygularım..
Sadece beni yansıtıyor ki zaten artık eskisi kadar burada çok takılmıyorum bile önceden neredeyse bütün gün burdaydim her soruda çok kolay bir şekilde beni görebiliyordunuz ama artık moderasyon haricinde fazla pek girdiğim bile söylenemez samimiyet kalmadı artık herkes sanki burayı bir iş gibi görüyor
Eksik oldugum veya karar veremedigim konularda fikirlere her zaman acik kalirim.(Guvendigim ve yakin arkadaslar tarafindan cogunlukla) En son da bu fikirlerden yola cikip kendi dusuncemle en ortak ve mantikli, duruma uygun sonuc cikarmaya calisirim. Ozetle kimsenin dusuncesinden tam olarak esinlenmesem de fikirleri goz onunde bulundururum ve yararli sonuc cikarmaya calisirim.
İnsanların düşüncelerini, eleştirilerini duymaya devam ediyoruz ve devam edeceğiz. Bir yerde etkiliyor aslında, bizim kabul edip etmememiz durumu yok. Dışarıdan gelen düşünceleri duyuyoruz bazılarını kendimizde işliyoruz, bazıları bir kulağımızdan girip diğerinden çıkıyor. Sonuç olarak kendi fikirlerimiz oluyor ya da etkilenip sonuca varıyoruz. İşte bu anlattıklarım kendimde oluyor, ya duymuyorum ya da etkileniyorum.
Yani karşımdakini dinlerim saygı duyarım. Elimden geldiğince görüşümü etkilemesine izin vermem herzaman görüşümün arkasında dururum, ama o kadar odun kafalı değilim, yani karşımdaki insanın soyledikleri mantığıma yatiyorsa neden olmasın değişebilir görüşüm
İnsanların yorumlarını dinlerim ama uygulamaya gelince kendi bildiğim doğrudan şaşmam. Çok fazla etkilenmem.
değer verdiğim insanların fikirlerini alıyorum ama görüşlerimi kendim biçimlendiriyorum kimseye ihtiyaç duymadım bu güne kadar etkilenmedim de.
Soruyu okur yorum yapar geçerim soru sahibi yorum yaparsa dönüp bakar diğer türlü soruya bir daha dönmüyorum bundan dolayı kimseden etkilenmiyorum.
Yalnız site için sormadım 🙄
Site dışında da olsa bir başkası etkilemiyor. Dinlerim ama hep düşündüğümü yapar istediğimi söylerim bu konuda biraz dik kafalıyım.
Açıklamayı es geçmişim , pardon.
Anladım. Sorun değil ✨
☺️
Görüşten kastımız nedir onu anlayamadım genelde ani anlik karar alırım görüş haznesine bu girecekse evet tanımadığım kişiyi dinlerim mantığıma yatarsam neden olmasin farkli fikir seviyorum değişime esnek olmali
Katı ve bağnaz bir insan olmadım. Fikir dünyamı inşaa ederken sorgulamak hoşuma gidiyor. Bu inşaa hayat boyu devam ettiği için elbette insan başka insanların düşüncelerinin kritigini yapıp, ona göre benimseyip/reddeder.
Kendi fikirlerim düşüncelerim ile yol alırım bu zamana kadar da hep öyle olmuştur. ama...
Yeri geldiğinde işin içinden çıkamıyor ve kararsız kalıyor isem önemsediğim düşüncelerine değer verdiğim insanlara danışırım elbette..
Başka insanlar beni etkileyemez. Sizinde yorumunuzda belirttiğiniz gibi sadece değer verdiklerimi benimser, fikirlerini önemserim.
Tecrübeli, akıllı, bilgili ise tanımadığım insan bile görüşlerimi değiştirebilir.
Sevdiğim insanların görüşlerini önemserim ben
Sevdiğim insanların görüşlerine değer veriyorum tabi ki önerilerine uyarım kararsız kaldığımda
Sıkıntı yok söylerler ölçüp biçip tartarim son karar benim sonucda
Başka insanların fikirlerini önemserim çünkü mükemmel değilim
Başka ınsnalarin fikirlerine önem veririrm
Ama benim kendi düşüncelerim var
Son kararı ben veriririm ama gelen fikirleri değerlendirme aşamasından geçiririm.
her zaman kendim ve seninde dediğin gibi değer verdiğim insanların fikirlerini de önemserim.
Baska insanlar kim ki 🤔
Tanıdık insanlar ya da tanımadığın kişiler 🙄 ikisi içinde cevap verebilirsin
İnsanlar kim ki derken takmam anlamında demiştim yengeç 😂
Ya 😂😂
Kendim biçim tasarım yaparım
Burnumun dikine gitmek en sevdiğim özelliğim.
Görüşlerimi kendim belirlerim.
Nasıl bir görüş bu değişiyor ,,, 😀
Fikir alırım ama son şekli her zaman ben veririm
Her zaman kendim.
Kimseden etkilenmem
Kendim
isime geldigi gibi
Ne düşünüyorsam o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?