Piskolojik hastalıklarasebep mi bunlar me yapmam lazim?

Böyle çok yorgun hissediyorum ortada bisey yok ama ağlamak istiyorum birine sinirlenince bağırıp çağırıyorum ne bileyim içimde bir his uyutmuyor uyanıyorum ağlıyorum uyuyamıyorum böyle hicbisey yapasım gelmiyor benle iletişime geçen herkesten rahatsız oluyorum yani konusmasinlar anlaminda değil ama tedirgin oluyorum ya yanlış bisey yaparsam falan diye
Piskolojik hastalıklarasebep mi bunlar me yapmam lazim?
Cevapla