İlgiye, sevgiye, sessizliğe, sakinliğe, yalnızlığa..

İlgiye, sevgiye, sessizliğe, sakinliğe, yalnızlığa..

Çok geçmiş olsun.. Allah şifa versin inşallah.. İlgiye, sevgiye, sessizliğe ihtiyacım oluyor.. En çok da dinlenmeye ama bu benim için pek mümkün olmuyor tabi..
Teşekkür ederim..
Rica ederim..
Sessizliğe ve sakinliğe ihtiyacım oluyor. Hastayken de sağlıklıyken de aşırı ilgi istemiyorum. Tek istediğim o süreci kendimce yaşayıp atlatmak oluyor.
Neşemi yerine getirecek birilerine, bana tebessüm ettiren insanlar olmalı yoksa kendimi daha da hasta hissederim
Geçmiş olsun ☕️ çayına bolca 🍋
Teşekkürler, bakarız.. 😄
Rica ederim..
Yemeksiz, ilaçsız sadece uykuya :/
Geçmiş olsun..
Teşekkür ederim..
Teşekkürler 🙂
Rica ederim..
Cevap
13Cevap
Her zaman olan şeylere sevgi ve ilgi değişen bir şey olmuyor.
Geçen ay, 1ay süren ağır bir grip geçirdim ve ailemden uzakta olduğumdan tek başıma mücadele ettim. Yani cidden hastayken tek kalamadığımı anladım. Ateşim çıktığında sürekli bez ıslatıp başıma koymak için ayağa kalkmak, soğuk duşa girmek, yemek hazırlamak vesaire.. Hastalığı daha ağır atlattım dinlenemediğimden. Neyse, kısacası yanımda biri olmasına ihtiyaç duyuyormuşum fazlasıyla.
Hasta olunca şunu ye, bunu iç diyen insanlardan uzak kalmaya ihtiyaç duyuyorum.
Bir köşede sessiz sakince hastalığımı yaşayıp kendi kendime iyileşmeliyim.
Ayy geçmiş olsun.
Ben bana ıhlamur çorba yapacak birilerini isterim. Biri yanımda olsun çünkü ateşim çıkarsa çok ağlarım susturması lazım.
Teşekkürler..
Çok geçmiş olsun...
Sessizliğe İhtiyaç duyuyorum.
Teşekkür ederim..
Sevgiye, ilgiye ve sessizliğe ihtiyaç duyuyorum.. Çok çok geçmiş olsun..
Teşekkür ederim..
Hastayken normalden çok fazla uyuyorum aşırı derecede bir uykum oluyor Hiçbir şey yapmak istemiyorum haliyle gücüm kuvvetim olmadığı için tek İhtiyacım olan şey annemin yapmış olduğu çorba ve yanımda olmasıdır
Geçmiş olsun.
Hasta olunca hep uyumak istiyorum :/
Teşekkürler..
Aa çok geçmiş olsun, benim ihtiyacım olan şeyler de bir adet battaniye ve bolca peçete, sürekli ağlıyorum hasta olunca öyle saçma sapan bi özelliğim var.🙃
Hasta olunca pek çekiliyorum hatta kimseyle konuşmak bile istemiyorum. Yalnızlık isterim yani ama aynı zamanda da sevdiğimin beni düşünmesini , yanımda olduğunu hissetmeyi isteim
İsterim *
Yalnızlık isterim , istediğim insanın beni düşünmesini isterim. Hasta olunca dengesiz oluyorum o halime katlanacak olanı yanımda isterim. İlaç , çorba, bitki çayı şeylerden nefret eder ve istemem.
Neye mi 🤔sağlığa ihtiyaç duyuyorum ah bir gelse diyorum ben çok iyi olacağım diyorum
Hasta sizmisiniz
Bu yıl gelen salgın hastalıklarda zencefil çayı iyi geliyor deneyin isterseniz geçmiş olsun
Teşekkür ederim..
Rica ederim acil şifalar dilerim
Yapayalnız kalmaya; kendi kendimin doktoruyum kimseden yardım almam.
Dinlenmeye. İlgi, sevgi felan gerek yok. İyi bir uyku
Odamın panjurunu kapatıp ortamı gece gibi yapıp uyumak...
Ağlıyasım geliyor 😂😂 gereksiz bir duygusallık çöküyor. Kedi gibi ruhum ilgi bekliyor
Bunu yakın zamanda tecrübe ettim. İlgi ve sevgiye ihtiyaç duyuyor insan
Belliydi yılbaşında o kadar titremenden böyle hastalanacağın😀 ilgiye şefkate klasik şeyler
C vitamini, mercimek çorbası ve tabletime sınırsız şarj gücüne ihtiyaç duyuyorum. Birazda peçete
Bir parça şefkat, sevgi ile yapılmış bir çorba, o çorbanin ilgi ile içirilmesi..
ilgiye sevgiye ben varım bebeğim sen düşünme denmesine :)
Şefkate ihtiyaç duyuyorum birisinin benimle ilgilenmesine 😃
Dinlenmeye, sıcak çorbaya, bol limonlu bir bardak ıhlamura, peçeteye
Uykuya ihtiyaç duyuyorum
Sessizlik ve ilgi sefkat
Bunlara ve sıcka bir çorba
Uyumaya ve sıcak papatya çayına.
Her şeye ya nazlı oluyorum biraz 🙃
Nazımı çekecek birine :))
Corba yapan birine sadece.
Bir tas çorba, sevgi 100 doz da yeterli
İlgi ve sıcak şeylere
Sıcağa ve dinlenmeye
Sevgiye ihtiyaç duyuyorum 😐
benim yerime cevabı vermişsin :)
Sicak bi yerde bulunup sicak biseler icmeye
İlaca ihtiyaç duyuyorum : ))
ilgiden nefret ederim hele hastalanınca nazlananalar daha beterler
Yatağa
İlgiye şefkate
Nane limon
Şifaya
Uyky
Dinlenmeye
Yalnizlik
Sevgi ve ilgi
Uyku
Sağlıklı günlerime 😄
ilgiye
Dinlenmeye
Peçeteye,
İlgiye
Sakinlik ve ilgi
İlgiye
İlgiye
Sessizliğe
ilgiye
Hiçbir şeye.
Mehter marşı
Sıcak bir eve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?