Diğer insanlara neden hava atmak istiyorsun, birşeylerini göstermek istiyorsun?

Lüks kıyafetler, malzemeler, süslenmeler, püslenmeler, neler neler. Böyle insanlarla bir araya gelince aklıma acaba neyi eksikte böyle kendini fark ettirmeye çalışıyor diye soruyorum, kendime. Millet kendini hep Bi gösterme peşinde. Ortamdayız, tanışıyoruz, ben diğer tarafa geçtim, kafama göre eğleniyorum. Arada bakıyorum, bana bakışları hiç hoş değil insanların 😆 Yeni tanıştığım arkadaşım, durumumu vs söyleyince o bakışları daha da hoş bakmaya başladı 😆 eve götürür, çakardım ama o kadar geceyi, böyle değersiz birileri ile geçirmeyi, kendime yapamazdım. Gün eğlenceli geçti.

Diğer insanlara neden hava atmak istiyorsun, birşeylerini göstermek istiyorsun?
Cevapla