Sizi çekemeyenler olduğunda, bunu neye yorumluyorsunuz?

Ah çekemeyen çok bizi.. Mutluluğumuzu, sevincimizi.

Ben tamamen kıskançlıktan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Hayatından memnun olan biri, bir başkasının hayatını neden çekemesin ki?

Sizi çekemeyenler olduğunda, bunu neye yorumluyorsunuz?
Sizi çekemeyenler olduğunda, bunu neye yorumluyorsunuz?
Cevapla