
Dönem dönem içinizin sıkıldığı ruhunuzun yaşlandığını zannettiğiniz zamanlar oluyormu

Dönem dönem içinizin sıkıldığı ruhunuzun yaşlandığını zannettiğiniz zamanlar oluyormu
Bu aralar yaşlandığımı hissediyorum. Fakat senin detaylarda belirttiğiniz sebeplerden degil.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Oluyor çünkü gerçekten öyle
Cevap
2Cevap
Yaşım da ruhum da genç çok şükür.. Hatta ruhum deli dolu.. Keyifli geceler..
Evet zaten ruhumu hissetmiyorum pek
Evet oluyor o derece artik dunyadan gocmeyi dusunuyorum.
Ben hiç yaşlanmiycam diyorum
sık yaşadığım bir durum
Kafa kağıdında yasım 37 hissettiğim 310 falan
Evet oluyor öyle dönemlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar