Ben sorarım ama aslında umurumda olmaz. İnsanları umursamak istiyorum ama olmuyor.😕

Ben sorarım ama aslında umurumda olmaz. İnsanları umursamak istiyorum ama olmuyor.😕

Kendim için yapacağım bir eylemse kimsenin fikrini almam kötü sonuç doğuracaksada ders almış olurum.
Başkası için yapacağım bir eylemse insanların fikrini almayı denerim ama dinleyeceğimi sanmıyorum.
Cevap
10Cevap
İyi ve zeki bir insan ise evet
Bazı insanların fikirlerini dinlerim ama kendi bildiğimi, kendi istediğimi yaparım
Evet tabiki önem veririm. Yalnız benim istediğim bir şey ise ve mutlaka yapmak istiyorsam pek de umrumda olmaz.
Baştan dinliyorum söyledikleri benim için ne kadar faydalı, iyiliğim için mi söylüyor nedir ne değildir ona göre kafama uyan şeyi yapıyorum
Onemi Hak etmeyecek biri ise normal bir saygi duymaktan oteye gitmiyor. Cok umursardim, azalttim.
İnsanlardan fikir alıp kendi bildiğimi yapmak prensibimdir😂
Ne kimseye fikir sorarım ne de insanların beni doğru bildiğim yoldan çıkarmasına fırsat veririm.
En yakınlarımin ( ailem ve en yakn dostumun ) fikrini sorarm sadece
Oturur dinlerim olmaz falan veya haksızsında demem ama pekte umrumda olmaz
Yatırım ve spor konusunda benden daha güçlü ve daha zengin insanın fikrine önem veririm elbet.
Yani duruma göre değer verdiğim bir kişi olur ise önemserim fikirlerini
Fazlasıyla... kilom hakkında yorum yapıldığında 3 ay evden çıkmadım... baya takıntılıyım bu konuda
Başkasının aklıyla yaşamam
Ömemserim mantıklıysa
Önem veririm ancak son karar benimdir
Kararsız kalınca sorarım.
Tanıdıklarımın evet
Vermiyorum.
Her insanın değil
Hayır
pek önem vermem
Hayır
evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?