Neye kime sahip olursanız olun
Hangi hayalinizi gerceklestirirseniz gerçekleştirin
Hapishanede gibi hissetmiyor musunuz
Ne kadar kulaç atarsınız atın
Sahile ulaşamıyacak gibi...
Neye kime sahip olursanız olun
Hangi hayalinizi gerceklestirirseniz gerçekleştirin
Hapishanede gibi hissetmiyor musunuz
Ne kadar kulaç atarsınız atın
Sahile ulaşamıyacak gibi...
Evet. Çünkü hayalini kurduğum hayata sahip değilim. Bir şey yapmak istiyorum ve sadece zihnimde bir düş olarak kalıyor. Hayatın içindeyken rahat bir nefes bile alamazken nasıl hayallerime dokunabilirim ki ¢
Eyw bibot
Cevap
3Cevap
Bazen, bir şeyler canıma tak ettiğinde. Bisiklet sürerken kendini özgür hissettmek gibi her şey düşünceye bağlı.
Nop
Psikologların laflarını biliyorum
Bende okudum dinledim Benim alanım bu torti
Senelerim geçti ınsanalri incelemekle
Ama bazı soruların cevabı insanı yanlızca yokluğa sürükler
Bu sorular 3 5 tir
İçinde hissettiğin boşluğun nedenini bul. Çocukluğuna in cevap orada bir yerdedir. İlk nerede böyle hissettin sebebi neydi?
Ama şuda var bazı soruların cevabı yok 3 5 de değil baya var. Ama cevaplayacak bir allahın kulu yok. Söz inanmakla bitiyor en sonunda diyecek bir şeyi kalmıyor kimsenin.
Cocuklikla alakası yok felsefik bir kriz diyelim
Aslında cevabı var
Ama cevabı acı verici
Oyle olmasını istemiyorum
Çocuklugumu deşeli 8 9 sene oldu beeev
Senin o sorularının cevabını muhtemelen biliyorum
Ama daha önceden dediğim gibi
Yazmak yoruyor
Ve seninde oku dedigimi okuman
Izle dedigimi izlemen lazım
Tek ben anlatıp ugrasmam
Uğraşma çünkü cevabı yok.
Cevap var
Ama istediğim cevap bu değil
Bilmediğin sorunun cevabını bildiğini nereden biliyorsun? Kahin misin? İstediğin cevapları verme gibi zorunluluğum da yok hem
Ben istemesemde beynim harıl harıl çalışıyor
Elimde değil
En fazla geçici olarak meşgul ederim
Ama eskisi gibi değilim
Yasiyacam bunla yaşamayı ogreneli cook oluyor
Bazen diyorum benim bu aşk gibi meseleleri dusunmemde
Aslında bu soruyu unutmak için
Üzdün beni lütfettin efendi 😔
House md izledin mı bilmiyorum
Houseın bacağında aci ar ama psikolojik
Tipki normal acı gibi heralde kas çürüme acısıydı ya da kesilme
Neyse house bu acıyı bastırabilmek için
Vicodin kullanıyor
Ama o bile yeterli değil
Bir çok farklı mesele ile beynini meşgul etmeye çalışıyor
Sonuç olarak acı hep var
Ama o beynini farklı yerlere çekiyor
Benimkide Oy le bir mesele
Var oluşsal bir acı
Çoğu insan Bu acıya düşmemek için hakikatlerin inkarını seçer ya bu akıllı insan bunu nasıl inkar eder der kafayı yersin.
Ama ben o insanlar gibi kendimi kandırmıyorum
Acı var evet
Yaşamak zorundayız o kadar
Istediğin başarıya ulaş
Istediğin karı ile yat kalk
Ya da aşık ol
Ya da insanlar seni hep sevsin
Sosyal ol ya da olma farketmez
Bunlar sadece vicodin
Üzülme torti kendimi acindirmak için sormuyirum
Merhamet etmene gerek yok
Bunlar sadece vicodin demende bir vicodin ama anlatsam anlarsında yazılmayacak kadar uzun şeyler haklısın
Nop
Benim bahsettiğimin cevabı var zaten
Ama istediğim cevap bu olmamalı
Seni anlıyorum iyi niyetlisin
Ama bazı cevaplar istediğin gibi olmaz
Biz tanrı değiliz kural koymuyoruz
Sadece onun istediği kadarını gören gözlemciyiz
Yine de ilgin için teşekkürler
Hayattan artık zevk almıyorum gerçi öncesinden de alıyor muydum tartışılır :d
Daha yaşın genç demekten nefret ediyorum ama öyle
Bizim gibi düşünen yüzbinler adam
Bu yaşlarda bu tür düşüncelere daldı
O yüzden ümit kesme
Kendini gerçekleştir
Insnalara iyilik et
Ama gerçekten ihtiyacı olan ınsanlara
Iyilik karşılıksız yapılır
Eğer beklentiye giriyorsan
Buna ticaret denir
yıllardır düşünüyorum
Neyi
allah olsam sıkmazdı şahsen
Mesela sıkmazdı diyorsun
Bizi niye yarattı o zaman
O tekti?
Evet ya da ben normal değilim
Muhtemelen asosyeksin
Senin çözümün sosyallesmekken
Benim çözümüm yalnızlık
Yanı çözüm yok
Bende öyle hissediyorum
Nasıl soruların var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?