Yolda yürürken insanlar bana karşı kötü düşünceler besliyorlar sanki benden nefret ediyormuş gibi hissediyorum. Bunun sebebi ne?

yolda kiminle karşılaşsam sanki bana karşı kötü düşünceler besliyorlar ya da bana kin güduyorlar ve bu beni çok rahatsız ediyor, ne kadar insanların düşüncelerini umursamamaya çalışırsam da Bi faydası olmuyor.

Yolda yürürken insanlar bana karşı kötü düşünceler besliyorlar sanki benden nefret ediyormuş gibi hissediyorum. Bunun sebebi ne?
Cevapla