Kendine özen göstermek, kendine iyi davranmak, kendinle sağlıklı ilişki kurmak, akıl, ruh, beden dengesini sağlamak ve bunları isteyerek yapmaktır..
Sen kendine gereken özeni gösteriyor musun?

Kendine özen göstermek, kendine iyi davranmak, kendinle sağlıklı ilişki kurmak, akıl, ruh, beden dengesini sağlamak ve bunları isteyerek yapmaktır..
Sen kendine gereken özeni gösteriyor musun?

Bazen evet çoğunlukla da hayır. Kendime hiçbir şey gösteremiyorum kederden Başka. Genel manada insan düşünür bir yapım vardır. Kendimi hiçbir zaman ne doya doya sevdim ne de ne istediğimi düşünüp onu verdim. Hayatın beni hep üzüp ezmesine izin verdim. Kendime göstermediğim özeni hak etmeyen kim varsa ona gösterdim
Ah canım kendim :D bazen gösteriyorum ama bazen de sallamıyorum. Keyifli geceler.
bir süre önce sorsan hayır derdim ama şu anlarda kendime gereken özeni gösterdiğimi düşünüyorum daha bir kendim için yaşıyorum bir başkası için yapılan fedakarlıkların pek kar etmediğini biliyordum ancak geçtiğimiz yıl içerisinde daha iyi anladım
Eskiden gereken değeri verdiğim söylenemez.
Çember daraldıkça insan kendisine değer vermeye koşullanıyor.
Teşekkür ederim, günaydın.
Cevap
16Cevap
Düzenli hastaneye giderim 🤣
Evet kendime düzenli ve gereken özeni gösterdiğimi düşünüyorum. sadece uyku sorunlarım var ama bunlarla da zaten uzun süredir uğraşıyorum yani aslında biraz da yaşam tarzı ile ilgili. bunların dışında kendimi geliştirmeyi seviyorum. ve sağlığıma da dikkat etmeye çalışıyorum. ve kendimi suçlamıyorum genellikle yani geçmişi düşünerek kendimi mutsuz yapmıyorum hiç bir zaman.
yıllar önce tamamen boş vermiş inceldiği yerden kopsun kimin umurunda diyordum ancak! bir anda farkettim ki benim önceliğim var, ben iyi ve sağlıklı olmazsam sevdiklerimi tamamen yok sayıp ihmal etmiş olacaktım, ve o tarih değişimime sebep oldu
iyi yıllar diliyorum
Gösteriyorum tabi ki biraz önce suratıma çeşme suyu vurdum , 3 haftadır giydiğim çorapları cıkarıp havalandırıp yenıden giydim daha ne olsun 😂
Off yok isyana girer 😂
Günah fosil günah 😂
Bana günah yok kız sana var 😂 bana serbest 🫠
Çünkü ben allah’ın vip kuluyum 😂
Peygamber gibi adamım daha ne yapayım ben 😂
Evet akıyor 😂 gunduz feneri gibiyim
https://ibb.co/tXbPxnL
Baksana şu fotoğrafa 5. Boyut salih amel resmen. Nur kafamdan cıkıyor 😂
Gelir benim aklıma 😂 ışık değil ya nur o nur 🥹
Yok kız ahizede ampul ışıgı ya 😂😂
Philips ampul galiba. Rte ampulu degıl kız cok şükür beynimi aktif kullanıyorum 😂
sevdiklerime özen göstermekten kendimi unutmuşum resmen.. Yeni yıl kendime özen ile basladim hadi bakalım 🤗
Belli bir noktaya kadar gösteriyorum. Ama daha gitmem gereken yol var.
Hayir, bu konuda basarisizim. Bu yil bunu duzeltip gelistirmeye calisacagim olabildigince.
Hayat öğretiyor. Banada öğretti, dön iki yıldır evet.
Düşünmüyorum 😑 kendime haksızlık ediyorum 😬
Asla maalesef hayvan gibi yasıyorum hep kendime ediyorum insanları cok önemsiyorum
Maalesef düşünmüyorum.
Çoğu zaman gösteririm
Yarı yarıya diyebilirim
Zannetmiyorum
Hayır
Henüz değil.
Evet...
Hayır
Fazlasıyla
Şu sıralar evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?