Elbette hayır. Her duyguyu yaşayacak kadar uzun bir ömrümüz olduğunu da sanmıyorum açıkçası. Bazı şeyleri diğer insanlardan öğrenmeliyiz. Acı, nefret ya da hüzün gibi. Kederi yaşadıysak hüzne ya da mutsuzluğa ihtiyacımız kalmaz mesela ¢
Her duyguyu yaşamak hissetmek zorunda değiliz. Herkesin yaşam tarzı yaşadıkları şeyler farklı olduğu için hissetmiş olduğu duygularda farklı olabiliyor. Bir başkasının yaşadığı duyguyu yaşamak gibi bir mecburiyetim yok