
Malumunuz her insan kendi için Herşeyin en iyisini ister.. Hatta bu uğurda çaba sarf eder belki kendinden ve prensiplerinden ödün bile verir.. Lakin bazen ne yapsan olmaz.. Peki siz herşeyin çözümü olarak gördüğünüz ama o ulaşamadığınız şey ne.. 🎈

Malumunuz her insan kendi için Herşeyin en iyisini ister.. Hatta bu uğurda çaba sarf eder belki kendinden ve prensiplerinden ödün bile verir.. Lakin bazen ne yapsan olmaz.. Peki siz herşeyin çözümü olarak gördüğünüz ama o ulaşamadığınız şey ne.. 🎈
Her şeyin çözümü olarak gördüğüm şey..
insanın kendisine olan güveni ve saygısı. bunlar olunca diğerleri bir şekilde oluyor gibi yani zor olsa da oluyor..
Hayalim Avrupa'da mühendis olarak çalışmak. Henüz gerçekleşmedi ama inanıyorum olacak :) Sonrasında bi çok problemim çözülecek diye düşünüyorum
Cevap
8Cevap
Aşk ve sevilmek tabi ki ama pek beklentim kalmadı
Benim düşüncem herkes empati yapmayı denese dünya çok farklı bir yer olacak.
Para her kapıyı açar. Açmazsa kapıyı satın alırsın.
parasız bir hayat
Herhalde ölünce her şey bitecek
Herşeyin çözümü olan bir şey yok maalesef
Ölüm
para, para, para
Parayla çoğu şeyi çözersin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?