Selâmlar!!
Canınızı sıkan insanlara karşı tavrınız ne olur. Özellikle de aileden biriyse bu...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Canınızı sıkan insanlara karşı tavrınız ne olur. Özellikle de aileden biriyse bu...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Kişiden kişiye ve duruma göre değişir.
Baktım aynı hatayı yapıyor, anlamıyor laf anlatmakla uğraşmam. Sessizliğe çekilirim, susmasını isterim.
Bazen de içindekileri dökerim.
Son çare ortalık yangın yerine döner. Zarar görmesi için her şeyi yapabilirim..
Kendi annem dahil canımı sıkıyorsa iletişimi kesiyorum. Bunun kişi ayrımı yok benim açımdan. Benim canımı sıkma kotası çok kısıtlıdır. Özellikle insanlara hiç mi hiç tahammülüm yok. Sonrasında kendi sorunlarını kabullendiklerinde bana nasılsa dönüyorlar
Aynen öyle tahammül falan kalmadı kim ne ekiyosa onu biçiyo ne eksik ne fazla...
Kesinlikle katılıyorum insan ayrımı yok bende benden bir tane daha yok
Ben katlanabiliyorsam onlarda katlansın..
Cevap
35Cevap
Valla tepkim tavrım bu olur
Canımı sıkmalarına izin vermem. Kaale almıyorum genelde kendi kendilerine kuduruyorlar.
Canımı sıkan insanları umursamıyorum ve konuşmuyorum
Her türlü belli ederim. Hiç susamam ve içime atamam. İçime atsam da bir süreliğine olur sadece. Sonra mutlaka patlarım. Ben sabırsızım. Güzelce de olsa konuşup belli etmem lazım, çözmem lazım her şeyi. Gerçi her şeyi çözmeye çalışmak sağlıklı değil pek. Yani bazen çözeceğiz diye daha berbat da olabiliyor durumlar.
Bende patlıcam sadece zamanı bekliyorum.
Aynen kendimi az daha dolduruyumda.
İçime atıp kendimi yemektense o kişiye yansıtıyorum. Lafımı esirgemiyorum, ben düşüneceğime o düşünsün. Bilmeden canımı sıkıyorsa da yani ben bir hareketerinden veya genel halinden rahatsız oluyorsam da elimden geldiği kadar aynı ortamda bulunmamaya çalışıyorum.
Yabancıya öfkelenir tepki gösteririm de aile olunca pek hiddetlenemiyorsun.. Annem , ablalarım ya da kardeşim veya babam olunca ben genelde küserim ama günde 2 ,3 ,4 kez görüntülü konuşma yaptığımız için çok kısa sürer 🤭
Küsmedim ama tribimi attım sonra bin kere arayıp durdular açmadım çünkü açarsam kırıcı olucaktım sakinleşince carladım.😄
Demek ki kırgınlığını anlamışlar kıyamamıslar yine de yaa ne güzel şey aile olmak🤗
Aynen ufak tefek oluyor ailede işte böyle pürüzler sonunu tatlıya bağlamakta güzel oluyor. En azından kırgınlığımızı anlayabilenler var.😌
Eksik olmasınlar inşaAllah 😊
Amin.🙏🥰
Duruma göre değişir, bazen babamı dinlerim böylesi durumlarda, babam "b*ka taş atma, üstüne sıçrar" der ve bende b*ka taş atmayıp onun pisliğini üstüne sıçratırım, onun yaptığı tüm pislikler onun üstüne sıçrar ben kayıtsız kalırsam, bazen de çok kötü canını yakarım o kişinin, feleği şaşar, neye uğradığını şaşırır ama her zaman şunu yaparım, pis, fesat kişileri sonsuza dek silerim, hayatıma dahil etmem, Allah'a havale ederim
Ben izin, ya da fırsat vermediysem hiç kimse benim canımı sıkamaz. Bu yüzden canım sıkıldıysa sorumlusu benim demektir. Öyleyse bişey yapılacaksa kendime yapıcam demektir
Evet kesinlikle sorumlusu benim.
Aile olunca bazen elin kolun bağlı olabiliyo.
Öyle.
Canımı sıktılar bende onların canını sıktım ödeştik.
Napim oturupta yas mı tutuyum.
Sormadım ki onun için neşelenmişsin dedin bende ona cevap verdim.
Hayret anlaşıldım.😄
Pek iyi yapmışsın. 👍
Sende varolasın.😄
Acele etme ölünce toprak olup yok olucaz zaten. 😄
Ölmeden nasıl yok olunuyo
Benim bildiğim yoksayarak olunuyo.
Neye sayarsan say o halde ne diyim.
Aile olması işi daha da sıkıntılı bir hale getiriyor.
Görüşmem veya konuşmam diyemiyorsun. Her şartta bir araya gelme olasılığının olduğu insanlarla yaşadığın sorunlar büyük bir huzursuzluk olarak kalıyor içinde.
Ya hiç muhattap almam ya da ben de onu sıkarım boğarcasına..
Görmezden gelinecek kişi ise yok sayarım. Aynı ortamda bulunmak zorunda isem minimum muhabbet ederim.
Genelde bana bulaşmayı pek tercih etmezler. Genelde daha çok karşı tarafın canını ben sıkarım.
Araya kimse girmemesi için,
Başbaşa konuşulur kırmayacak kadar sert ezilmeyecek kadar yumuşak tatlı sert anlayışlı ve tabiki empati kurarak ... 🥂
Bende onların canını sıkarım
Aynı bende öyle yaptım rahatladım.
Aile olursa mütevazı davranır idare ederim akraba eş dost ise hemen mesefa koyarım ve sosyal mecralardan engellerim ve o kişiden sessizce uzaklaşırım
hiç zaman kaybetmeden direkt ne kadar can sıkıcısın içimi darlattın, sayende bedenim ruhuma dar geliyor derdim
Kasti bir şeyse bende onun canını sıkarım kasıt yoksa sorun yok
Tavuğuma kışt diyenim yok çok şükür ama bunu kendim organize ettim zamanında))
Genelde sakin ama bardak taşınca nadiren sert oluyor.
Mecbur muhattap oluyosun arada ama cok gõrmemek en iyisi yüzünu
Uğraşırım, gıcıklık yaparım ya da hiç muhatap da olamayabilirim o anki ruh halime bağlı her şey...
Bir yere kadar sabır ederim. Bir yerden sonra o sabır patlaması ağır olur.
Ana babaysa arayi bulmaya çalışırım fakat kardeş ise yine ara bulurum olmuyorsa pek muhatap olmam
Ona verebileceğim en iyi cevap ne olabilir?
Görüş paylaşır mısınız
Canımı sıkan kişiden uzak durmaya çalışırım
Bence direkt iletişimini kes ona söyle de ki bu hareketinden falan rahatsız oluyorum bı yüzden konuşmayalım de kimseyi çekmek zorunda değilsin
Çok basit canını sıkıyorum
İnsana zorla bunu yaptırıyorlar ne yazık ki.
Yapacak bir şey yok devir etki tepki devri canımı yakanın canını yakarım canımı sıkanın canını sıkarım NET
Ağlıyorum; bazen sinirden, bazen yenik düştüğümden
Ne yaparsan yap kendi üzüldüğümüzle kalıyoruz.
Daha beter oluyoruz sonra
Kendimize gelmemiz birazcık zaman alıyor ama olsun, hayatın içinde bunlarda var ders çıkarıyoruz..
Haklısın maalesef ki hayat çok yönlü ve bunları çekmeye mecbur gibi bişeyiz.
Ben de can sıkarım. Sonra kenara çekilir izlerim.
Bende öyle yaptım izlerken de keyif aldım kimse durduk yere patlamıyo.
Eline, ağzına sağlık.
Mesafeli olmak en iyisi
Bütün hareketlerimle belli ederim saklayamam
Kim olduğu hiç önemi yok ezer geçerim
İrtibatı keserim. Kesemiyorsam şiddete başvururum.
Muhatyap olmam bı daha
Sert
Benim moralimi bozamazlar da ben bozarım 😂
Görmezden geliyorum. Vallahi işe yarıyor😃
Direk boş ver etme
Mümkün olduğunca muhatap olmamak..
Araya mesafe koyar gwcerim
Bir süre soğuk yaparım anlayana kadar
Muhattap olmam.
Mesafeli, uzak dururum.
Agzını burnunu kırarım oyle insanın
Mesafeli dururum başka yapcek bi şey yok
Sinir oluyorum hıncımı almadan bırakmıyorum peşini. Canımı sıkıyor sonuçta üzüyor. Üzeni üzecez ne yapalım...
Onlardan uzaklaşmak olur.
Canları cehenneme
Küseriim
Canımı sıkma derim
Umursamam stresten uzaklaştım.
Canlarını sıkarım
hemen uzaklaşırım.
Hepsinin...
Aileden biriyse sesimi çıkarmam
Kulakları çekilir
Konuşmam hiç
Iletişimi kesmek
Direkt söverim
Bilmiyorumm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?