"Bundan daha saçma bir şey başıma gelemez" dedikten sonra sizin de daha saçma şeyler yaşadığınız oluyor mu?

"Bundan daha saçma bir şey başıma gelemez" dedikten sonra sizin de daha saçma şeyler yaşadığınız oluyor mu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır bu saatten sonra artık başıma saçma hiç bir şey gelemez.
Büyük konuşma 🤣 neler geliyor insanın başına neler
Bırakın gelsin 🤣🤣
Hahaha tutmayın küçük enişteyi 🤪
Oluyor tabiki daha kötüsü daha saçması olmaz dedikçe daha kötüsü ve saçması oluyor. d
Bu konuda emin ol benim kadar olmamışsindir 🤣
Evet bu artık zirve diyorum patt yeni bir zirve doğuyor😂
Zirvelere doyamadin 🤪
Kolay kolay zirvelerden düşmicem 😂
Belli belli 🤪
Bu olmaması için bir şey demiyorum
Evet az önce mandalinayla çay içtim. Yanında ülker sütlü çikolata yedim.😹
Ben biraz şanslıyım sanırım 😎😎
Sanırım yer değişmek ister misin 🤪
Kimle🤔🤔
Benle 🤪
Olar bu gün iyi günümdeyim
Kafayı yersen karışmam 🤣
Yok idare ederim sende eve gidince ; firinda tavuk patates, domatesli bulgur pilavı, cacik yap sonra lolanin ütülediklerini dolaba yerlestir, çamaşır makinesini calistir , siyahlar var yikanacak hepsini aynı anda atma ikiye böl deterjan bölmesine pervol siyah koy ama yumuşatıcı kullanma , bulaşık makinesini bosalt, b bloga anneme gec dun ayağı yandı cay dökmüş onun ilacını sür anneme çayını ver kalkmiyor dünden beri eve geri geldiğinde ortalığa ceki düzen ver ertesi günün yemeği için dolabı karıştır malzemeleri bi kenara ayir... oy yoruldum
maalesef maalesef yaşamalara doyamadim 🤦
Sıraya geçiniz 🤣
Olmadı olmasın da
Bunu bugün yaşadım ama güzeldi
Oluyor