en son okula gideli de 10 sene olmuş 26 senedir sevgilisi olmamış 12 senedir arkadaşı olmamış 10 senedir dışarı çıkmamış ve özgüvenli olmamış
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Öz güven sadece okumakla olmuyor bir şey düşünmem önemsemem bunu
sağlık rahatsızlığın yoksa fıtık ve göz rahatsızlığın yoksa bir çok işi yapabilirsin.
yok ama ben asgari ücretli işi ve kendimi küçük görüyorum özel hayatım yok
Kanka bütün bunları yapmak zorunda değilsin sen insansın kalabalıkların dediği şeyler doğru değiller.
Halen yolu yarilamamissin , bir şeyler yapabilirsin. Müge ablanin dediği gibi sağlığın yerindeyse hiç bir şey için geç değil ❤️.
okumak geçti
Hayır hiç de geçmedi. Ben de lise den terk. Ve yeni başlıyorum.
Ulasabilirsen bana daha iyi olut
ama ben yapamam ilgilenmem gereken çok başka şeyler var
Ne var bunda bende lise terkim sevgilim falan da olmadı kendimi ezik gibi görmüyorum
ne iş yapıyorsun , ama sen benim gibi 10.04.2012 tarihinden bu yana kendini eve kapatmadın hayattan soyutlamadın arkadaşın oldu sosyal hayatın oldu
Yoo yalnızlık kraliçesiyim okumuyorum diye değil küçüklüğümden beri böyleyim hep aynıydı yalnızdım arkadaş falan bana göre değil ya bi iş yaptığım da yok evde oturuyorum sıkıldım tabi çalışmam lazım artık
ama ben kendimi sevmiyorum boyum kısa gözüm şaşı 1 kulağım duymuyor engelli kimliği arkadaşım yok kız eline dokunmam bile imkansız sorumluluk alamam gezemem tozamam sevemem sevilemem arkadaşım olmaz hayatın bir amacı yok hedefim hayalim yok taktığım ünlüler ne haltlar yapıyor
Böyle düşünme önce bu ruh halinden çıkman lazım evde durma kendini eve kapatınca böyle psikolojin bozulur işte dışarı çık gez dolaş çalış bişeyler yap arkadaş edin yalnızlık bazı insanları çok kötü etkiler yalnız kalma
Böyle yaparsan yavaş yavaş düzelirsim
düşünmemek elde değil 10 yıl oldu 11 yıla giriyorum dile kolay , evde bilgisayar oynuyorum bilgisayar ve mastürbasyon bağımlısı oldum 10 sene oldu kendimi eve kapatalı sadece eve değil hayata psikolojim bozuldu zaten kilo aldım dişim fırçalamadım boyum kısa kaldı bakmadım kendime sevmiyorum kendimi , çık gez dolaş diyorsun marketten başka nereyi biliyorum ki , realde 1 tane arkadaşım yok , ömür boyu yalnızım ben.. yalnız kalma diyorsun ama bu imkansız
İnsana en büyük kötülüğü kendi yapiyor gerçekten de değişmek istemiyorsan sürekli bi bahane bulucaksın zaten o zaman bu halini kabullenip böyle yaşamaya devam edeceksin ama eğer müslümansan maneviyata yönel hayatın değişir
sen var ya harbi içimdeki sessin şu an böyle yaşamayı istiyorum nerden bildin ama pişmanlıklarım var hiç düşmemem gereken bir duruma düştüm ve depresyonu sevdim , millet benim gibi olmamak için çabalıyor benim gibi ezik olmamak için kalk kahvaltı et mastürbasyon yap az bilgisayar oyna yemek ye müzik dinle haber izle yat uyu bu hayat değil ama ne yaparsın ben hayatı anlamıyorum çok geri yabancı kaldım sorumluluk alma duygumu yitirdim birey hissetmiyorum adam gibi hiç özel hayatım olmayacak bir arkadaşım yanımda sonsuz bir kız arkadaş ölesiye ah nerde bir yandan istiyorum ama bir yandan da kendimi ve işi küçük görüyorum ben nasıl sorumluluk alırım , aslında kafamda düzelmek için planlar var ama uygulamaya koymuyorum , müslümanım ancak dinle hiç bir ilgim yok
ya çok saçma olacak ama benim senin gibi bir kıza ihtiyacım var motive açısından güven açısından keşke sevdiğim olsaydın
Youtube kanalları var belki biliyorsundur hayalhanem , maksat 114 , sözler köşkü gibi bi dinle insana çok iyi geliyor bu durumda olan insanlara yardımcı oluyorlar senin bu durumdan kurtulman gerkiyor önce maneviyatını güçlendirmen lazım yıkılmamak için daha sonra Allah'ın izniyle her şey yoluna girer sen bile şaşırırsın Allah'tan iste sadece bi abdest al aç seccadeni otur elini aç ağla anlat bütün derdini ne istiyorsan söyle yemin ederim ki Allah veriyor kalpten yapılan dualar gerçek oluyor sen bile şaşırcaksın o kadar rahatlıyosun ki hiç bi zaman ümitsizliğe kapılma şeytandan geliyor hayatını altüst etmesine izin verme imtihan dünyasında yaşıyoruz çıkan zorlukların karşısında yıkılmamak için maneviyatımızın güçlü olması lazım Allah hiç bi kuluna taşıyamayacağı yükü yüklemez unutma
ya biliyorum söylediler ama onlara bakamıyorum içimden gelmiyor , ben çıkmak istediğimden bile şüpheliyim bu hapisden şeytan kazandı beni işsiz güçsüz günah işleten asalak biri olarak.. maneviyatım hiç yok , Allahın huzuruna çıkamayacak kadar günahkarım ama ben.. abdest hiç bilmiyorum cenabetim bilgisayarda ne izliyorum sen düşün.. doğru söylüyorsunda
Sen kendini düzeltmezsen kimse gelip seni düzeltmicek mucize de olmicak hayatta her şey karı kız demek değil benden bu kadar 🙌
ben düzelmek istiyorum ama bana engel olan bağımlılıklarım var tatlı gelen bunu yenmek çok zor , biliyorum hayatta her şey karı kız cinsellik değil ama başkaları için öyle , ben sadece yaşamadığım şeyleri yaşamak istiyorum
Hiç kusura bakma kardeşim senin amacın belli o kadar uzun şeyler yazmasaydım keşke belki bişeyler yaparsın diye sen abazalığa devam et böyle sonra da niye kız bulamiyom diye ağla daha çok ağlarsın
Ben aslında hiç zannettiğin gibi biri değilim yanlış anlıyorsun özür dilerim belki de ben yanlış anlatıyorum ben abazalığa keyfimden devam etmiyorum kolay mı sence 10 yıl böyle yaşadıkdan sonra bir anda kesitirip atmak herşeyi farklı bir kimliğe bürünmekden korkmayacak mısın
Bak ben düzelmek için kendimce fikirler buldum plan kurdum ama ona başlayamıyorum işte psikolojikman kötü hissediyorum kendimi küçük ezik görüyorum
Bu yaşa kadar nasıl gelmiş merak ederim
Kendini hayattan soyutlamışsa sosyalliği kafasından silmişse
neden yaşıyorki diye dusunurum
bende bilmiyorum 10 senedir zaten kapalıyım depresyondayım evden hiç dışarı çıkmadım ki sana göre hayatı kaçırdım değil mi sen okudun istediğin mesleği yaptın çok kadın girdi çıktı hayatına sen herşeyi başardın değil mi
Kötü ama kendi tercihi heralde
değil ama işte cehalet 7 kişilik ailem kimse lise mezunu olmadı
Ama sen onlara bağlı değildin onlardan ayrı bir bireydin.
ben hiç bir zaman birey olmadım sevgilim arkadaşım olmadı bundan sonrada olmayacak birey ve ya adam değilim büyümedim
Yapma. Sadece kendine kötülük edersin böylelikle.
10 sene oldu bir 10 sene daha böyle maalesef