Selam💚
Ben kalbim kırıldığında sessiz kalmayı konuşmamayı tercih ediyorum peki sizlerin tercihi ne oluyor kalbiniz kırıldığında ne yapıyorsunuz?

Selam💚
Ben kalbim kırıldığında sessiz kalmayı konuşmamayı tercih ediyorum peki sizlerin tercihi ne oluyor kalbiniz kırıldığında ne yapıyorsunuz?

Vallahi ben böyle durumda uyuyorum ya çünkü o anlarda ya kalbimi kırana zarar veririm ya da başka bir şey işte. O yüzden uyurum ve uyandığımda sanki hiç olmamış gibi hayatıma devam ederim. Kalbim kan pompalısın onun işi o
Ben 5 defa reddedildim engelliyim diye 1 de ağladım 2 de aynı şekilde 3 biraz üzdü ama ağlamadım 4 hiç üzmedi 5 de aynı şekilde
Ama şunu fark ettim benim kalbim yokmuş var da sadece yaşamak için bir kaç sevdiğim insanı onda taşımak için, birisi ile paylaşmak için değil birleştirmek için değil ben yaşayan bir ölüyüm
Dünyaya hapis bir insan işi mesleği bir geliri olmayan hayatına adım atamayan bir insan
Sadece ben değil biz buyuz ♿😔
kalbi kıran kişi bir kalemde silebilceğin biri değilse, önce eğitmen gibi yükselerek açıklar izah ederim, peşine fırsat vermeden benim ondaki kırmadığım zamanları hatırlatır 2-0 öne geçerim. sonra ağırlığımı zirveye taşır kırdığı kalbin daha büyük bir enkaza çevirdiğini hissettirrim ve çabası 1se, o izahtan sonra 5 olur
Sinirlenince konuştuğum kadar konuşurum kırılınca durumlar biraz değişiyor ya konuşursam ya da konu açılırsa ağlarım falan o ağlama ile kim bilir karşımdaki insanı da nasıl kırarım. Ağzıma gelen her lafı kesin söylerim herkesten uzaklaşıp sakinleşmeye çalışmak en iyisi oluyor ama içimdeki kırgınlık geçmiyor illa o kişiyi kırarsam rahatlarım. d
Cevap
26Cevap
Kalbim kırılmıyor ama kendimi mutsuz ve üzgün hissettiğim yani boşluk duygusu hissettiğim durumlar oluyor tabi ki. bu gibi durumlarda genelde film/dizi izliyorum veya şarkı dinliyorum ya da oyun oynuyorum kısacası bana iyi gelebilecek beni anlık olarak mutlu edebilecek hobilerimi yapıyorum. birde insanlardan tamamen uzaklaşmak ve kahve içmek de aynı zamanda bana çok iyi geliyor. ve umursamıyorum genelde
Artık bağırıp çağırmak yerine sessiz sedasız ahlayabilmeyi ogrendim eğer kalbimiin kırıldığı ortamda durmam gerekliyse kendimi tutmayi onun yerine boğaz ve kalp ağrısı cekmiyi öğrendim bana kalsa kalbimi kıran herkesi hayatımdan silerdim çıkartırdım onceki masumiyeti sabrı öldürene kadar uğraştılar sonrasında niye öldü diye üzülemezler herkea yaptığının bedelini ödemeli
Uzaklaşmayı tercih ediyorum. Hem fiziksel hem de ruhsal bir uzaklaşma diyebilirim. Kulaklığımı takıp bir sahil kenarında gezinmek bana çok iyi gelir. Uzun yürüyüşleri seviyorum, mental sağlığı için çok faydalı. 🧡
Az önce birisi balık burcu için ıyyy yazmış hani kaç kişi tanıdı da böyle düşündü dedim içimden jfhfhfh
Kafamı dağıtıp bu kırgınlığı atmakla uğraşırım
Sessiz kalırım. Sessizliğim, kırgınlığımı anlatır. Bakmayı bilen biri görür, anlar kırgınlığımı.
kalbim kırıldıysa.. sessiz kalıyorum ben içime kapanıyorum..
Tüm sıcaklığımi kesiyorum. bence kalp bilmeden kırılacak bişey değil. bunu dusunemiyorsa uzak durmalı.
Ağlayarak kalbimin kırılan yerlerini temizliyorum, diyorum ki sen yaşıyorsun. Sakin ol ve atmaya devam et, biz neler atlattık bu safi rüzgarların esamesi bile okunmaz.
Ben kalbim kırılınca üzülünce hasta gibi oluyorum yemek yiyesim gelmiyor dışarısı çıkasım gelmiyor, sürekli uyumak istiyorum uyumasam bile yatakta boş boş durup tavanı izliyorum
Bendeki yeri farklıysa konuşup halletmeye bakarım ama sıradan biriyse ara bulmaya çalışmadan kendimi savunur mesafemi koruyarak tepki koyarım birdaha da eskisi gibi olmam tabi ne olduğuna da bağlı
Kendimle kalmayı ortamdan uzaklaşmayı tercih ediyorum. Müzik en iyi terapim oluyor bazen de temizlik. En azından kafamı dağıtıyor.
bendeki yeri çok önemli ise konuşurum anlatirim paylaşmaya çalışırım baktım hâlâ olmuyor onu kendi kendimi de Kendim ile bırakırım
Genelde yatağıma uzanıp uzun uzun tavana bakıyorum aklımdan türlü türlü düşünceler geçiyor, ve uyumaya çalışıyorum unutmak için
Sessiz kalıyorum genelde yatıyorum evdeysem, dışardaysam çok zor yüzüm çöküyor hemen
Susarım genelde konuşursam kimse susturamaz çünkümsü
Valla bende onu kırmalı, üzmeliyim ki adet yerini bulsun yoksa olmaz.
Ya kıran kişiye dile getiriyorum ya kabuğuma çekiliyorum ortam yok 😀
Kırılmış olan bir kalp tekrardan kırılacağını düşünmüyorum hehehe
Açıkcası hiçbir şey yapmak istemiyorum eğer gerçekten moralim bozulmuş ise boş boş durup üzülürüm.
Deniz havası iyidir.
Sabahlarım.
Yeni doğan günü izleyip “eyvallah” serim.
Ailem den birise ağlarım arkadaş çevremse konuşamas hale koyar tekmeyi basarın
İçime kapanır, sessizleşirim. Yalnız kalmak isterim genelde.
Sorulmadıkça söylemem gerekmedikçe konuşmam sessiz kalırım bende istemsiz içimden gelmiyor konuşmak
Kırıldığım şeye bağlı yakıp yıkıp dağılmam toparlanmam ya da ağlayıp bakım yapıp sessiz sahilde saklanırım
Yastığa kafamı koyup müzik dinlemek. Şu anki olduğu gibi…
ben direkt arabama binip uzaklara gitmeyi tercih ediyorum, oyle kaybolacak sekilde sürüyorum ve kendimi daha iyi hissedene kadar eve dönmüyorum
şu an kalbim o kadar kırık ki onu nasıl onaracam 😓
İnternette konuşabilfigim kadar insanla konuşuyorum. Yanlız kalırsam kendime çok zarar veriyorum mental olarak
Eğer sürekli oluyor ve üstüme çok geliniyorsa kimsenin olmadığı bir ortamda ağlarım sonra allaha dua ederim namaz kılarım maneviyat iyi geliyor
Yemek yemiyorum daha doğrusu yiyemiyorum. Midem bulanıyor sürekli ve müzik dinleyerek ağlıyorum böyleee.
Kırılırsam, kırmaktan çekinmem.
Eğer çok kırıldıysam o kişiyle bağımı keserim.. çok hassas biri olduğum için kolay affedemiyorum
Çok saçma olcak ama sokak hayvanlarına mama dağıtıyom
Beni her daim koruyan bana her zaman yardım eden canım LoLüme sarılıyorum tabikide
Benim de onu kırdığım zamanları düşünür üzüntümü hafifletmeye çalışırım.
Elektrik bandı saglam
Köşeme çekilip hobilerşmle uğraşıyorum
Kimse kalbimi kıramaz ki çok iddialıyım bu konuda
İçime kapanık olurum konusmam çok
Sessizleşip kabuğuma daha sıkı çekilmeyi.
Doğa yürüyüşü
Kalbim kırıldığında kalp kırmayı severim.
Kendimle vakit geçirmeyi , gezmeyi
Kalbimi kıranla oynamayı….
kirmayin ya kabeyi yikmaktan daha kötü
Müzik dinlemeyi, dans etmeyi, şarkı söylemeyi
Kimseyle konuşasım gelmez
Lal olurum adeta ama içimde fırtınalar kopar
tek başıma kalmayı tercih ediyorum oturup ağlıyorum
müzik dinleyip uyurum ya da bir şeyler izlerim
susuyorum hiç konuşmuyorum
Uyuyorum tatlı yiyorum
Sessizliğe bürünürüm.
Kalbimi kıran insanla arama mesafe koyuyorum.
Ayni sékilde bende öyle
Üzüntülü seyler izleyip ağlarım
Odama kapanmak ya da uyumak
Kalbim kırılırsa kalp kırarım.
Artık kalbim kırılmıyor
Konuşmassam patlarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?