Herkesin yanına gidip herkesle konuşuyorum. Ben niye böyleyim?

Yav arkadaşlar ben ne mal bi adamım herkesin yanına gidip herkesle konuşuyorum boş boş muhabbet ediyorum. Aynı kurumda veya mekanda bulunan herkes birbirini görür sima, isim olarak bilir ama herkes herkesle konuşmaz. Kendi istediği kişilerle veya kendine uygun olan insanlarla konuşur. Veyahut da işi varsa konuşur. Ben niye böyleyim? Hastalık mı bu?
Herkesin yanına gidip herkesle konuşuyorum. Ben niye böyleyim?
Cevapla