Eskiden anime karakterleri gibi davranıyordum ama artık değiştim. İnsanlar hala alay ediyor, ne yapsam?

Yeni bir okula başladım o zamanlar anime izliyordum ve animelerin etkisinde kalıp sürekli kısık sesle konuşuyordum. Üstüne üstlük insanlara dik dik bakıyordum ve saçım ve giyimim kötüydü. Bir sonraki sene giyimimi düzgünleştirmeye çalıştım, saçımı uzattım ve düzleştirdim ve makyaja başladım ama geçen seneki profilim insanların hala aklındaymış ve benim arkamdan konuştuklarını ve dalga geçtiklerini öğrendim. Mizahım kötü ve nasıl geliştirmem gerektiğinide bilmiyorum. Ve profilimi nasıl geliştirip okulda tanınmaya adım atarım?

Eskiden anime karakterleri gibi davranıyordum ama artık değiştim. İnsanlar hala alay ediyor, ne yapsam?
Cevapla