Kişilik & Karakter Kimle kahve içmek isterdiniz etiketleyin de görelim🧐? Perili_Köşk Takip Et Xper 5 Yaş: 106 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Uyudunuz mu hepiniz🥴 Kimle kahve içmek isterdiniz etiketleyin de görelim🧐? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. @Amanoof ama engellemeyin bizi :D 1 5 Yorumla Perili_Köşk +1 yıl Aa neden engelleyelim ki😊 Yorumla u Barış_LonelyForever +1 yıl Bazı kişiler engel atıyordu, ama şaka yapıyorum siz yapmazsınız öyle bir şey 😊 Yorumla Amanoof +1 yıl İçelim güzelleşelim 🥳😁 Yorumla u Barış_LonelyForever +1 yıl @Amanoof İçelim tabi ki 🥳☕ Yorumla Perili_Köşk +1 yıl Yapmam tabii 😊hadi için kahveler benden☕☕ Yorumla
MoRningStar91 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Çok yeniyim kimseyi tanımıyorum ama fenomenler ile istemezdim 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Dişlerimi fırçaladım, artık çok geç.. 0 3 Yorumla Perili_Köşk +1 yıl Aaaa olmadı ki😕akşamdan ayarlayıp sabah kahvesi icerdiniz. Yorumla tiryakinimtiryakin +1 yıl Çay severim ben.. 40 yıl çekilmez kimse.. :/ Yorumla Perili_Köşk +1 yıl Sen de haklısın 😐 Yorumla
Akrep-Bir_Adam Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Etiket yapacak kimse yok ki 0 3 Yorumla Perili_Köşk +1 yıl Aa niye be 🙄 Yorumla Akrep-Bir_Adam +1 yıl Benle kahve içmeyi hak eden bir kadın daha karşıma çıkmadı Yorumla Perili_Köşk +1 yıl Ovvvvvvv 😁 Yorumla
Classicc Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 376 cevap paylaştı. Bilmem senle olabilir 😏 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
@Amanoof ama engellemeyin bizi :D
Aa neden engelleyelim ki😊
Bazı kişiler engel atıyordu, ama şaka yapıyorum siz yapmazsınız öyle bir şey 😊
İçelim güzelleşelim 🥳😁
@Amanoof İçelim tabi ki 🥳☕
Yapmam tabii 😊hadi için kahveler benden☕☕
Çok yeniyim kimseyi tanımıyorum ama fenomenler ile istemezdim
Dişlerimi fırçaladım, artık çok geç..
Aaaa olmadı ki😕akşamdan ayarlayıp sabah kahvesi icerdiniz.
Çay severim ben.. 40 yıl çekilmez kimse.. :/
Sen de haklısın 😐
Etiket yapacak kimse yok ki
Aa niye be 🙄
Benle kahve içmeyi hak eden bir kadın daha karşıma çıkmadı
Ovvvvvvv 😁
Bilmem senle olabilir 😏
Yok öyle birisi
Afiyet ollsun 🙂