Bugün çok kötü bir gündü, kendimi iyi hissetmiyorum. Ne yapmalıyım?

Bugün okulda kötü birgün yaşadım 2 ders boşdu bir çocukla şakalaştık bir kaç kişi ile müdür yardımcısına gittik pek birsey demedi sonra beni ve birkaç arkadasımı konusanlara yazmıslar Baska müdür yardımcısı sınıfımıza geldi tahtaya kaldırdı sonra 2. kez istemedi, boş dersin 2. Sine geldik onda hiç konusmadım ama sırf bir soruya cevap verdim diye yazıldım ve müdür yardımcısı ben ve bir kaç kisiye tutanak tuttu. Teneffüste sınıfa koşuyordum tam sınıfın oradayım öğretmenler zili çaldı diye nöbetçi hoca ben ve arkadaşlarımı yok yazdı, Sınıf arkadaslarımız bize tutanak yedi diye dalga geçti teneffüste ordu halinde bize laflar ettiler omuz attılar sonra birtanesi arkadasımın kafasına vurdu ve kaçtı bende onu sınıfta gördüm yavaşca kafasına vuracakken sert oldu ama istemeden o an farkına varmışdım ama birsey yapamadım arkadasım da onun arkadasına vurmus ve bizi hocaya söyliceklermis, biz hocaya onları sikayet ettik ama hoca sadece birinin ailesine söyliceğini söyledi ben pişmanım ama çocuk kimseyi umursamıyor korkuyorum ve üzgün hissediyorum ne yapmalıyım?
Bugün çok kötü bir gündü, kendimi iyi hissetmiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla