Düşünüyorum da. aslında ben hep bir şeyler üzerine düşünüyorum da hareket halindeyken çok daha açık oluyor zihnim. her neyse. düşündüğüm onca şey arasından öne çıkan, öğrenmeyi ne kadar çok sevdiğim oldu aslında olmadı. çok fazla konu vardı. hepsine ilişkin yazmaya zamanım ve enerjim olmadığından öğrenmeye ilişkin yazmaya karar verdim ben de zaman geçtikçe, yeni deneyimler kazandıkça, farkli konulara ve insanlara denk geldikçe yeni yeni bilgiler ediniyorum. Tabii üzerine fikir üretebileceğim kadar bilgi sahibi olmam için oturup araştırmam, kaynakları taramam ve bolca okumam gerekiyor. bir konu ilgimi çektiği zaman -ki benim ilgimi her an herhangi bir konu çekiyor oturup çılgıncasına öğreniyorum. Bireylerin kendi başlarına bir şeyler öğrenmesi çok önemli, çok değerli. hatta en değerlisi. kendi kendilerine öğrenme istekleri kişiliklerini de yansıtıyor. öğrenmekten müthiş bir keyif aliyorum. yeni bilgiler edinip bunlar üzerine düşünüp zihnimi yeniden biçimlendirdiğim her an biraz daha aydınlanmış hissediyorum. bu yüzden de hep bir öğrenme halindeyim. sirf bu yüzden, yani cok daha fazla öğrenebilmek ve anlayabilmek için çabalıyorum.. yani demek istediğim kendinize birşeyler öğretiyor musunuz?

Düşünce düşüncenin düşüncesiydi yadabdisiplin, bilmek/öğrenmek disiplinidir.
Sorumluluk, olmak sorumluluğudur..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar