Kendizine herhangi bir şey öğretmek isteseniz bu ne olurdu?

Düşünüyorum da. aslında ben hep bir şeyler üzerine düşünüyorum da hareket halindeyken çok daha açık oluyor zihnim. her neyse. düşündüğüm onca şey arasından öne çıkan, öğrenmeyi ne kadar çok sevdiğim oldu aslında olmadı. çok fazla konu vardı. hepsine ilişkin yazmaya zamanım ve enerjim olmadığından öğrenmeye ilişkin yazmaya karar verdim ben de zaman geçtikçe, yeni deneyimler kazandıkça, farkli konulara ve insanlara denk geldikçe yeni yeni bilgiler ediniyorum. Tabii üzerine fikir üretebileceğim kadar bilgi sahibi olmam için oturup araştırmam, kaynakları taramam ve bolca okumam gerekiyor. bir konu ilgimi çektiği zaman -ki benim ilgimi her an herhangi bir konu çekiyor oturup çılgıncasına öğreniyorum. Bireylerin kendi başlarına bir şeyler öğrenmesi çok önemli, çok değerli. hatta en değerlisi. kendi kendilerine öğrenme istekleri kişiliklerini de yansıtıyor. öğrenmekten müthiş bir keyif aliyorum. yeni bilgiler edinip bunlar üzerine düşünüp zihnimi yeniden biçimlendirdiğim her an biraz daha aydınlanmış hissediyorum. bu yüzden de hep bir öğrenme halindeyim. sirf bu yüzden, yani cok daha fazla öğrenebilmek ve anlayabilmek için çabalıyorum.. yani demek istediğim kendinize birşeyler öğretiyor musunuz?

Kendizine herhangi bir şey öğretmek isteseniz bu ne olurdu?

Düşünce düşüncenin düşüncesiydi yadabdisiplin, bilmek/öğrenmek disiplinidir.

Sorumluluk, olmak sorumluluğudur..

Kendizine herhangi bir şey öğretmek isteseniz bu ne olurdu?
Cevapla