hee kurt, kurt yeni cikti yumurtadan daha kucuk zararsiz ve masum. ama bi gun buyucegini bilmek beni huzursuz ediyo. ne yapmalihim sence kucukken ezmeli miyim yoksa kendi haline mi birakmaliyim
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Uyuyasım yok yarn 1de dersimvar bugün sabahlasam mı eve gelnce dayanamyorum tabi uyuyorm o kötü oluyor zaten hiçbir şey yapasm yok?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence uyumayı deneyin
Bence de öylesi daha sağlıklı. Teşekkür ederim
Bu arada profil fotoğrafı güzelmiş. rica ederim
Onun için de ayrıca teşekkür ederim ben de seviyorum 😇
Rica ederim 😇
Karanlıkta 15 dkk derin nefes alıp verirsen uykun yoksa da uyursun.
Denerim.
profiln fotografin ne kadar anlamli ya gozum kaldi
Aa kalmasın yeni koydum zaten kdldkfkf ve evet anlamlı ☘️
klabimizle mi yoksa beynimizle mi hareket etmeliyiz gibi bi soeu soemus muydun yakin zamanda
Yok sormadım
he biriyle karisitirsim o zaman.
telefou brirak 5 dakika sıkıcı bi kitap okuran rahatlkla uykuya dalabilirsin bence. iyi geceler
Teşekkür ederim. İyi geceler
ya sirine, sabah 9 da dersin var sen hala burdasin. kime bilir kime asik oldun
https://youtu.be/9lX57PzCJNg
simdi o telefonu yavaşce yere birak şirine, iste boyleee
iyi geceler sirine hanim
burada olduğumu nasıl anladın müneccim olmuş bu gargamel
İyi geceler
şşş karistirma orasini. interpolden tanidik var diyelim
Peki madem bu sefer ses çıkarmayalım 🤫🤐
Ayrıca bir dakika öyle susmak olmuyor bi ekleme yapmam gerek
by😴😴
ne eklemesi, hayir yandik
Gece bu saatte uyanık olan bir tek ben olmadığıma göre gargamel de uyanık olduğuna göre o da aşık
Kim bilir kime aşık he bi de bu gargamel aşk şairi
Kxşsmxsşmd
Gargamel bunu sonra bir düşünsün ama şimdi uyusun 💤
desifre etti beni ya
😔
Çok zor oldu ya ama başardım
Gargamel bunu düşünsün bi ama şimdi uyusun 💤
neyi basardin 💔 bunu mu
bsn gidiyorum hıhhh
Ya hayırr bak yapma böyle şeyler by konuda olmaz ben duygusal insanım :(
😔*
Bu*
sen bu gargamelle olan ilsikin ustune biraz dusun sirine
Gargamelin kalbi ne durumda 😔
ben gidiyorum
Olmaz nereyee 😔😔
Gargamelin kalbini görmeden gidemez
🖤 emojisini gonderebiliyorum bi tek, gerceği zaten sirine
Neden siyah..
Hayır gerçeği şiirin sahibii bu kadar manipüle yeter
Manipülasyon*
❤️
Düzelmiş..
şiirin sahibi tabii
Evet ben de öyle demiştim
kime yazdigimi bilmiyorsun ama
anlatirim bi ara
Evet bilmiyorum
belki de biliyosun kim bilir
Yani pek sanmıyorum
ya o degil de Beyaznur şimdi aklima bi kurt daha dustu biliyo musun
Ne gibii
Bu arada ifşaladığın için teşekkür ederim
benim ismim kullanici adimda yaziyo. isminle ne yapabilirler ki
istersen yorumu kaldir. sorun olucani dusunmedim
Şaka yapıyorum ya hatta kullanıcı adını değişmeyi düşünmüştüm de olmuyomuş
Sen içine düşen kurttan bahset
Aklına
Neyse işte artık
o nasil saka yahu. benim cigkofte muhabbetindne beter
Tamam yahu bi daha yapmayız hâlâ bihaber bekliyoruz kurt konusunu
hee kurt, kurt yeni cikti yumurtadan daha kucuk zararsiz ve masum. ama bi gun buyucegini bilmek beni huzursuz ediyo. ne yapmalihim sence kucukken ezmeli miyim yoksa kendi haline mi birakmaliyim
Eğer seni huzursuz ediyorsa ezmelisin ama bu kararı verecek olan sensin tabi
simdilik zamana birakayim
zaman demisken kaç saat sonra dersin var
Sen bilirsin ☘️
1.30 saat sonra evden çıkarım
8.45te
1.30 değil 2.30
owwww
bak bu olmadi
Elbet bir gün umuyorum ki düzene girerim
şirine bi daha boyle olmasin lutfen
Normalde yapmıyodum zaten en geç 3 te uyurdum ama o saat de geç
Tabi tabi olmamalı
Gargamel yaptı yine yapacağını
ben derse oglen giriceksin saniyodum
Sen ikinci öğretim olsan da gündüz uyumanın anlamı yok gibi ya gece uykusu başka
Onun için mi sabah dersin var deyip durdun kfldkf bugün öğlendi
bir iki saat uyu bari
Aa yarın kadavra görcektik yani bugün dnskd
soyleseydin keske daha onceden
iyi geceler sirine
Uyuyasım yoktu
İyi geceler gargamel
He bu arada gargamel yaptı derken şaka tabi anlıyosundur o kadarını da açıklamayayım
yoo anlamiyorum. aciklasan guzel olurdu asilnda o kadarini da😄
ama simdi degil tabii
Anlıyosun ya anlamıyorum diyor bi de açıklamış oldum zaten 😄
kadavraya garamelin selamlarini ilet. kac yasinda 20 var mi
Tabii olur. Yok canım ne 20si en fazla 10 dur
Bilmiyorum bu arada yarın söylerler gargamele onun da açılmasını yaparız malum anlamıyooo
kajajaj
gargamel anlamaz şirine garagamel biraz alıktır. ya ssn hic mi sieinler izlemedin yahu
bana bunu aciklatiyosun
Ya sen fevzisin az fevzilik yap iyice rolüne kapılmış aa
Dksldkdl
Çok izlerdim küçükken
şirinle artı şirine. kalkamican yoksa
Uyumucam ki kalkayım… Ama sen uyusana bana diyor
ben fevziyim zaten. ama arada gargamel kostumu giymeyi seviyorum
He iyi kostüm giyiyorsan anlarız artık ne zaman gargamel olduğunu
sen şirine kostumu giydigin zamanlarda anla benim gargamek oldugumu
Bak o daha mantıklı tamam anlaştık
Bu saatte neden bu kadar mesaj gelir ki yorumları okuyorlar heralde özelin falan kalmadı bak yine görüyor musun
Neyse cidden sabah oldu uyumalısınn
yorumu kaldirsan aslinda rahatlarsin da, gerci öyle ozel seyler konusmadik. sen biliyosun artik senin mekanin. ben kactim iyi sabahlar
İstersen kaldırabilirim, gelen mesajlar umrumda olmuyor zaten. İyi uykular sana da
Biraz sabahla ya bir şey olmaz
Kötü etkiliyor vücudu hatta bunu neden burada sordum bilmiyorum da uyumak gerek
Canın sıkılmış insan olabilir ya uykun gelene kadar hani
Evet
Hemen gelmez ama sanki
Uyuman daha iyi
Evet uyumaya çalışıcam da sizler neden uyumuyorsunuz
uyumaya calis
Öylesi daha iyi sanırım ani karar değiştim şu an
gece uykusunu tutmaz seninki.
Biyolojik saatini korumaya çalış
Çok dengesiz bu aralar
Bence yat uyu
Siz neden uyanıksınız peki 🥲
Dene bakaiim
Kötü oluyor ama bakıcam
Zevk aliyodan bundan yap gitsin
Sabahla ama bunu niye tek yapasın ki
Yalnız değilim zaten sabaha kadar uyanık olan birçok insan vardır : )
Başta ben : )
Uyu.