Uyuyasım yok yarn 1de dersimvar bugün sabahlasam mı eve gelnce dayanamyorum tabi uyuyorm o kötü oluyor zaten hiçbir şey yapasm yok?

Soruyu cevaplayacaksanız lütfen görüş olarak paylaşın mesajlara bakmıyorum genelde

Güncellemeler
+1 yıl
Benim saçma sorular sorma sezonu açılmış
Uyuyasım yok yarn 1de dersimvar bugün sabahlasam mı eve gelnce dayanamyorum tabi uyuyorm o kötü oluyor zaten hiçbir şey yapasm yok?
Cevapla