Efendi adamların neden muhabbeti sıkıcı?

Efendi, sessiz sakin, düzgün , hayatında doğru düzgün kız arkadaşı olmamış insanların muhabbeti niye sıkıcı.

Ve çoğu niye öz güvensiz, espri bile yapamıyor. bir tane vardı öyle bekar olduğu halde evde telefonla konusamiyordu neymiş annesi babası suphelenirmis ailesi evlen diye baskı yaparmış da ondann...

Efendi adamların neden muhabbeti sıkıcı?
Cevapla