Öyle bir sorayım dedim herkesin bir keşkesi var sonuçta :)
Benimki net arkadaş ortamımı değiştirmek olurdu.
Öyle bir sorayım dedim herkesin bir keşkesi var sonuçta :)
Benimki net arkadaş ortamımı değiştirmek olurdu.
Onu hiç tanımamış olmayı dilerdim. 4 yılımı heba etmiştim ona. Çok tene dokundum ondan sonra, ona çok sevmeme rağmen dokunamamıştım. İnsanlara güvensizliğim hep devam etti. Aşık olmak istedim bir daha onun gibi olamadım. Sevdim sadece o heyecanım kalmamıştı. Ne hakkı vardı duygularımı kaybettirmeye onun? Evlilik yoluna kadar gittim başkasıyla. Başkasının tenine dokunurken bile arkamı dönüp ağladım nasıl başkasına dokundum diye. Hep böyle oldum. Görenler gamsız dedi benim için. Yedim içtim eğlendim. Onu unutmak için aklına gelebilecek her şeyi yaptım. Arkadaşına aşık oldum birlikte olduk onunla. Her şeyi yaşadım. Sonuç koskoca boşluk, duygusuzluk. Beni bu hale sokan adamı asla affetmiycem 24 yaşımda ziyan oldu gençliğim.
Birçok şeyi değiştirirdim, keşke mümkün olsaydı..
hayatımın gidişhatını büyük ölçüde değiştirirdim
kendime bir video mesaj bırakırdım neyi yapıp yeni yapmamam gerektiğini kimlerle arkadaşlık edicemden tut hangı okul hangi iş için cabalam gerektine kadar bir çok seyi değiştirirdim
Cevap
22Cevap
Sadece 3 ay önceye dönüp kardeşimin hayatta kalmasını sağlardim
Üzgünüm
Deniz Baykal’ın yasaklı bir kişinin siyasi yasağını kaldırmak için meclise teklif vermesini engellerdim mesela.
Doğumumu engellerdim.
Evlenmeden olurdu ama kaderimizi yaşıyoruz yapcak bisey yok
Var aslında mecbur değilsin o hayatı yaşamaya :))
Değilim zaten bana dava açmış genç yaşta dulum
@52baby69 neye mecbur değilim yalvaracak değilim soğudum zaten keşke evlenmeseydim beni şu an belki de gerçekten sevecek biri ile evlenirdim herkes faydalanma teklif ediyor arkadaş bile görmüyorlar
@52baby69 ben katlanamıyorum ama kaç sefer ağladım tek başıma
@52baby69 neymiş düşündüğün şey
@52baby69 Allah'm ya Rabbim
Annemin zihnini, abimin dedem ve babaannemin ölümünü engellemek ve bide eski arkadaslarimi
Baya varmış :))
Öyle maalesef
Arkadaş ortamını değiştirmek için geçmişe gitmene gerek yok 😃
Sadece onlarla tanışmamayı ve o olayları yaşamamayı dilerdim :) o manada
Ooo sende hikaye çok 😃 Benimkiler de aşağı kalır değil bak seninkilerden. Bunları paylaşalım mutlaka bak.
Hxhdhxhsh
Para biriktirip dil ögrenmek ve yurt dısına cıkmak yapacak 🤝🤝
Doğmamayı en basından ıtıbaren vasat çünkü kurtaracak tarafı yok
Çevremdeki bazı insanların bazı karakteristik özelliklerini sanırım.
Olmayacağı için düşünmek anlamsız geliyor🥱 olsa kusursuzluk diye bir şey var olurdu insanlarda
Geçmişte veya gelecekte değiştirebileceğim bir sey değil maalesef benimle sonsuza dek :)
Wow etkileyici
babama o iş esnasında prezervatif verirdim.
Buna cidden güldüm üzgünüm :)
gerçekler bebek komiktir
oha inanamıyorum konuşmamız lazım
Neden
sitede idealime uygun kadını gördüm fotoda ben. mutlaka tanışmalıyım.
Öyle bir şey olmayacağı için
Hayali bile güzel bence zaten varsayım :)
Başta aldığım tedaviyi almazdım
Ne tedavisi?
onu hala yapabilirsin
Nasıl
Verdim zaten ama geçmişte çok büyük tramvA yaşattılar : )
: ) kalmamaya çalışıyorum zaten
Kötü bişey dediğini iddia etmedim zaten :))
Yok ya xhbxbx
Olmiyacak duaya amin demiyorum
Yani sadece bir hayaldi neyse
Çok şeyi değiştirirdim
Daha iyi bir liseye giderdim
Cinsel hayatımı
Sebep
Üzücü teselli etmeyi bilmiyorum üzgünüm : ))
herşeyi
O kadar vahim yani :))
hemde daha beteri
kafam şu an bile bozuk
Ah be umarım bundan sonrası güzel olur umarım umarım umarım : ))
olmayacak eminim
çok iyisin ama olmayacak duaya amin denmez
Nedenki
ya yanlış anlama bir şey diycem
Bence herşeyi düzeltmek için hep bir umut vardır :))))
yok ya valla bak
şu an çok kötüyüm
Kendimi...
Sebebini sorsam sınırımı aşmışmı olurum?
Estagfirullah... Eskiden çok saftım... ne demişler.. bana eski günler lazım birde şimdiki aklım...
Haaa evet cidden aynısı bendede var :))
O zaman şimdiden kendini değiştirmeye çalış :))
Ben de lise sınavına daha iyi hazırlanırdım
Değiştir o halde?
Hayatıma aldığım insanları almazdım
Bir şey değiştirmezdim böyle iyi 😅
Keşke evlenmeseydim diyorum.
Kaçarak evlenmeseydim..
Umarım sorunların varsa çözülür :))
Inşallah 🌸
Kimseye aldanmama
Çok şeyi
Arkadaşlarımı değiştirirdim
Çalışmak
Sadece çalışırdım, sadeceeeeee
O kişiyi hayatımin merkezi yapmazdim
Hersyi hayatım çok fatkli olurdu
Bizimkileri boşardım
onu bunu şunu
Flörtleri
Doğmamayi
doğumumu doğumda ölmek isterdim
Neden herkes ölmek istiyo :((
Toplumsal statü sevdiğim kız zengin Hollanda’da yaşıyor ben Türkiye’de ekonomi kötü 7 sene oldu tam aşk acısından eridim bittim bide ekonomi çıktı yaşasam ne olur yaşamasam ne olur iş yok işsizim hafta içi asosyali muamelesi görüyorum dışarı çıkmayınca ki para olmayınca hiç bir şey olmuyor yani anlıcağın hayat kötü en çok koyan fakirlik ve ezikliğimin sonucunda sevdiğimin başkasıyla el ele tutuşması flörtleşmesi her gün foto atıyor ben bakıyorum yazamıyorum istemiyor coğrafya kader değildir tarih kaderdir coğrafya keder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?