adabıyla için bari bizde içiyoruz ama bir tarafımızla değil sonra lafımız çıkıyor alkol kullanan insan böyledir şöyledir diye

adabıyla için bari bizde içiyoruz ama bir tarafımızla değil sonra lafımız çıkıyor alkol kullanan insan böyledir şöyledir diye

İnsan normal adabı ile içerse sorun olmuyor. bir insan gidip içip içip etrafa saldırıyor sonra normal alkol içenlere de o gözle bakılıp ön yargı oluşuyor
maalesef brom
Bi kişi istediği yerde alkol alabilir eğer adabıyla içecekse yani kör kütük sarhoş olacaksa durum değişir. Onun dışında toplum içinde adabıyla içmeyenlerin toplanıp imha edilmesi görüsündeyim
+1
Cevap
6Cevap
Adabıyla içmeyen gitsin bir dağın başında içsin kimseye bela olmasın
Ağzıyla değil dötüyle içiyor onlar
Her şeyin yeri ve adabı var
Onun haricinde herkes istediğini yapabilir
O insanlarla içmeyi bırak dost bile olmam
ayn bro
Geldi benim idol iç ses
:D
İçki içmek her insanın harcı değildir sınırını bilmek ölçüsünü kaçırmamak lazım
Zaten o tipler yüzünden alkol toplumda kötü algılanıyor
Ağzınızla için şunu 🤭
İçmeyi bilmeyenler için geçerli
Yeri ve adabına göre içilmeli turannn
Dövmelere bak ne bu
kaplan dövmesi :D
Kaplan mı o
ayn
Kolun görünmüyor ki dövmeden
canlı gözüküyor bu sorumda dövmem bakabilirsin :)
Güzel miş. ya dışlamoyorum ki
yok senin için demedim toplum da genellikle dışlanıyoruz
Evet bilmiyorum bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?