Merhaba…
Ağlayacağınız zaman bir omuz arıyor musunuz?
Not: DİKKAT DİKKAT AĞLAYACAĞIM OMUZ ARIYORUM DUYRULUR.😂😂😂
Ağlayacağınız zaman bir omuz arıyor musunuz?
Not: DİKKAT DİKKAT AĞLAYACAĞIM OMUZ ARIYORUM DUYRULUR.😂😂😂


Taşlar insanların omuzlarından daha insaflı bence. Hiç değilse sırlarınızı ifşa etmezler, yaralarınıza tuz ekmezler, acılarınızı başka yerlerde eğlence konusu yapmazlar. Bu yüzden omuz yerine taşlara yaslanmak en iyisi
Nadiren arıyorum. Ağladığımı birinin görmesini istemem, güçlü görünmek zorundaymışım gibi bir duygu var bende... Erkek adam ağlamaz demeyin, ağlar. Hem de öyle bir ağlar ki..
Cevap
12Cevap
Ağlayacağım zaman bir omuz aramiyorum. Mutlaka yanımda biri oluyor. Fakat bir omuz filan istemiyorum. Ben kendi kendime yetiyorum.
Yok bir omuz aramam, gözyaşımı silen kolum var yetiyor...
tabi ki arıyorum ama kimse olmuyor yalnız ağlıyorum bende
Aga normalde aramıyorum yalnız kalmayı tercih ediyorum ama bu aralar hassas zamanlarımdayım sarılmaya ihtiyacım var
Herkese ağlanacak omuz olduğum için ağlama duvarına döndüğümden kendi kendime yetmeyi öğrendim...
Yok aramıyorum kendi kendime ağlamayı tercih ediyorum ben
Beledıyenın sosyal hızmetler mudurluklerı var. Izbandut gıbı adamlar kıralanıyor dermişim
aramıyorum kendime o kadar çok yetmiyorum ki kendi omuzumda ağlayıp sonra hadi gülelim diyorum:)
Hayır ztn hep yanımda olan biri var o giderse de duvara ya da ağaca yaslanırım sorun olmaz
Hayır rahat edemiyorum birinin yanında ağlarken, tek başıma istediğim gibi ağlıyorum.
Ağlar isem yalnızlığı tercih ederim.
Yalnız ağlamayı seviyorum
Hayir pecete ariyorum genelde
Ben kendime omuz oluyorum
Yastığım ağlamam için yanımda
Bizim öyle bir lüksümüz yok.
Yalnız ağlamayı tercih ederim
Hayır hiç ağladığımı hatırlamıyorum
Evettt tabisi
Kim aramaz ki tabiki arıyorum
Yok aramıyorum :)
ağlama
gel omzuma
Yok aramam.
hayır
Aramıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?