Kaliteli bir soru. Kendimi bulmayı, küçüklüğüme ya da büyüklüğüme denk gelmeyi çok isterdim. Çocukluğumu görürsem de evlat edinip kendi himayeme alırım elbette. Uslu bir çocuktum ama merakımın peşinden gittiğim de oluyordu. O yanıma ağırlık verip maceradan maceraya koşardım. Daha az söz dinler, daha çok çılgınlık ederdim ¢
⭐ Kendimi çocukken yapmak için mücadele ettiğim ve fikri uyuşmazlıklardan yaptırtılmayan her şeyi yapmak için maddi ve manevi olarak desteklerdim. Bugün yaptığım da çok farklı değil.⭐