Akşam halı saha maçına kadrolar hep zlodan :D Ya siz organizasyon yapmak da ne kadar iyisiniz :) ?

Akşam halı saha maçına kadrolar hep zlodan :D Ya siz organizasyon yapmak da ne kadar iyisiniz :) ?

Arkadaşım olsaydı yapardım eskiden kuzenlerle organizasyon yapardık. pes veya fifa oynarken. özellikle takım seçerken kuralar çekerdik çıkan takımları biz alırdık. bazen halı sahaya gittiğimiz zaman aramızda küçük turnuvalar da yapardık. eğlenceli oluyordu.
Evet organizasyon yapanlardanım ama organizasyon yapıldıysa da müsaitsem uyum sağlarım.. Keyifli günler..
Teşekkürler zlo
Rica ederim
Evet öyleydim bu aralar onlar plan yapıyor ben onlara uyuyorum.
Cevap
4Cevap
Organizyon yapmalarında iyi gaz veririm diyelim
Yok ya Ne organizasyon yapması
Arada yaparim evet
Evet rakı organizasyonları benden sorulur
Hiç anlamam o işlerden
Hayır çok nadir
Bazen 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?